محصولات لوله‌گستر خادمی؛ دارای کیفیتی درخور زندگی ایرانی

۱۸اردیبهشت،

شرکت تولیدی «لوله‌گستر خادمی» در سال ۱۳۶۸، در استان تهران به بهره‌برداری رسید. از همان ابتدا، طرح توسعۀ کمی و کیفی شرکت مدنظر بوده و در دستور کار این شرکت قرار داشته است.

به گزارش consbank، شرکت تولیدی «لوله‌گستر خادمی» در سال ۱۳۶۸، در استان تهران به بهره‌برداری رسید. از همان ابتدا، طرح توسعۀ کمی و کیفی شرکت مدنظر بوده و در دستور کار این شرکت قرار داشته است. در سال ۱۳۸۷، این شرکت مدرن‌ترین خطوط تولید را مطابق با استانداردهای روز اروپا خریداری و نصب کرد. همچنین در سال ۱۳۸۹، با هدف نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی، تمام تجهیزات مورد نیاز صنعت لوله‌های پی‌وی‌سی را خریداری کرد. هم‌اکنون آزمایشگاه این شرکت، یکی از بهترین آزمایشگاه‌های تخصصی در صنعت لوله‌های ‌پی‌وی‌سی بوده و بعضی از تجهیزات آن در ایران، منحصربه‌فرد است.

این شرکت از اولین روز بر آن بوده است تا با ضمانت محصولات خود و ارائۀ راهنمایی‌هایی علمی و تجربی، در دستیابی به نتیجۀ مطلوب با مشتریان خود همراه باشد و با گسترش تولید و پشتیبانی واحد تحقیق و توسعه، برای آن‌ها حامی قوی‌تری باشد.

در حال حاضر، محصولات لوله‌گستر خادمی بر اساس استانداردهای ۹۱۱۸، ۲-۱۳۳۶۱، ۹۱۱۹، ۱-۱۲۱۴۲و ۱۱۱۰۵ ملی ایران و سایر استانداردهای ملی و بین‌المللی، برای مصارف آب‌رسانی، فاضلاب زیرزمینی و روی‌زمینی تحت فشار، فاضلاب بدون فشار، آبیاری و کشاورزی، جدار چاه، انتقال آب باران، کابل برق مخابرات و در انواع چسبی و اورینگی تولید و استفاده می‌شود.

این شرکت با توجه به تنوع ماشین‌آلات و قالب‌های خود، با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانایی تولید محصول را بر اساس تمامی استانداردهای ملی و بین‌المللی لوله‌های یو‌پی‌وی‌سی دارد و با برخورداری از آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز، هرگونه درخواستی را پاسخ‌گو است. لوله‌گستر خادمی با یاری کارکنان متخصص، مجرب و آگاه، مجموعه را به سوی اهداف متعالی خود، یعنی رضایت مشتری و حفظ کیفیت محصول پیش می‌برند.

حضور این شرکت در پروژه‌های بزرگ سازمان‌های خصوصی و دولتی، از جمله شرکت‌های آب‌وفاضلاب، نفت، مخابرات، جهاد کشاورزی، توزیع برق و انبوه‌سازان و حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی، گویای کیفیت مطلوب محصولات این شرکت است؛ به‌گونه‌ای که موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های متعددی از مؤسسات معتبر شده است که این گواهی‌نامه‌ها عبارت‌اند از: IMS ،CE از اتحادیۀ اروپا، سیستم رضایتمندی مشتری(ISO10002) بر اساس الزامات بین‌المللی، گواهی‌نامه از ادارۀ استاندارد ایران، گواهی‌نامۀ مدیریت برند (ISO 10668) در صنایع لوله و اتصالات و گواهی‌نامۀ تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار.

لوله‌گستر خادمی در انجمن‌های زیر نیز عضویت دارد:

• دارندگان نشان استاندارد

• لوله و اتصالات پی‌وی‌سی

• صنایع همگن و پلاستیک

• مرکز تحقیق و توسعۀ صنایع و معادن

• سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

• خانۀ صنعت و معدن و تجارت

• صاحبان صنایع تهران

• کنفدراسیون صنعت ایران

• پلیمر ایران

• مجمع استاندارد و کیفیت اسلامی

• آزمایشگاه همکار

• صادرات محور

• شبکۀ صنعت نفت

از افتخارات کسب‌شدۀ این شرکت می‌توان به این موارد اشاره کرد: دارندۀ تندیس طلایی کیفیت و واحد نمونۀ استاندارد مصالح ساختمانی کشور در سال ۱۳۹۰، دارندۀ تندیس کارآفرینی در سال ، دارای تندیس مدیران اشتغال‌زا، دارندۀ تندیس بزرگان صنعت ساختمان، دارندۀ تندیس استاندارد کیفیت صادرات کشور در سال ، دارای گواهی‌نامۀ فنی از ادارۀ تحقیقات راه‌ و مسکن و شهرسازی ایران، دارای لوح تقدیر از کانون انبوه‌سازان کل کشور، دارای لوح تقدیر از انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات ‌پی‌وی‌سی، دارای لوح از همایش ملی ایمنی ساختمان، دارای لوح تقدیر از نمایشگاه آب‌وفاضلاب، دارای لوح تقدیر از اولین جشنوارۀ ملی ایران خلاق، دارای لوح از نمایشگاه‌های مختلف و دارای لوح تقدیر به عنوان کارآفرین برتر.

رمز موفقیت این شرکت «قدرت تطبیق در پاسخ‌گویی به تغییر نیازهای مشتری، استانداردهای ملی و بین‌المللی» است. از نظر شرکت لوله‌گستر خادمی، مشتریان ارزش والایی دارند و از ترکیب کاملی از خدمات، شامل محصولات کیفی، تحقیق و توسعۀ خلاق تجربۀ ملی و بین‌المللی و تحویل مطمئن کالا برخوردارند. این موضوع از طریق رویکردی مبتنی بر خدمات‌رسانی که در تمام فرایندهای داخلی و خارجی جاری است،‌ پشتیبانی می‌شود. این شرکت تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا محصولاتش کیفیتی درخور زندگی ایرانی داشته باشند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.