محصولات پیش فروش شده سایپا با قیمت قبلی تحویل مشتری می شود

محصولات پیش فروش شده سایپا با قیمت قبلی تحویل مشتری می شود

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ابلاغیه ای به شرکت های خودروسازی ارایه داده که به موجب آن خودروسازان حق ندارند محصولات پیش فروش شده خود را تا تاریخ ۳۰ دی ۹۷ با قیمت های جدید به فروش برسانند.

طبق ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به شرکت‌های ایران خودرو و سایپا این شرکت‌ها حق ندارند قیمت خودروهایی که تاریخ تحویل آنها تا پایان دی ماه ۱۳۹۷ (روز برگزاری جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو و تصویب قیمت‌های جدید) است را افزایش دهند.

البته این ابلاغیه شامل خودروهای پیش فروشی می‌شود که در قرارداد آنها تاریخ قطعی تحویل خودرو ذکر شده باشد.

بر این اساس خودروسازان ملزم شده‌اند خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل پیش از ۳۰ دی ۹۷ را با نرخ‌های سابقی که شامل افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود، تحویل مشتریان دهند.

در صورت تخلف خودروسازان از این ابلاغیه مشتریان می‌توانند شکایت خود را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ارائه کنند.

برهمین اساس یک مقام آگاه در گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: این ابلاغیه به شرکت رسیده و براساس آن تمام خودروهای پیش فروش تا تاریخ اعلام شده با قیمت قبلی تحویل مشتری می شود.

وی در پایان اظهار داشت: مابقی فروش محصولات سایپا نیز مطابق قیمت های جدید که مورد تایید سازمان حمایت است به فروش خواهد رسید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.