محلات منطقه ۴ عاری از هر گونه مشکلات عمرانی می گردد

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

قائم مقام شهردار منطقه ۴ گفت: با همکاری شهرداران مدارس و حضور فعال دانش آموزان در سطح محلات، تحول عمرانی بزرگی در سطح منطقه بوجود خواهد آمد.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: همکاری با مدیریت شهری در شناسایی و رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و فنی و عمرانی مربوط به مدارس و معابر تا شعاع ۵۰۰ متر یکی از مهمترین وظایف شهرداران مدارس است که با حمایت از منتخبان مدارس، بخش وسیعی از مشکلات سطح محلات رفع می گردد.
قائم مقام شهردار منطقه ۴ حضور شهرداران مدارس در این دوره از انتخابات را کم نظیر توصیف نمود و ادامه داد: در این دوره از انتخابات ۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان شرکت داشتند که این نشان از تمایل بسیار دانش آموزان برای رفع نیازهای ضروری مدارس و مشکلات موجود در سطح معابر است.
حسینی نژاد تصریح نمود: انتخابات شهرداران مدارس در ۱۰ مدرسه و ۹ ناحیه برگزار شد و پس از شمارش آراء شهرداران مدارس می توانند کار خود را به مدت یک سال تحصیلی آغاز نمایند.
قائم مقام شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات صورتگرفته در سال قبل توسط شهرداران مدارس اظهار داشت: احداث و توسعه فضای سبز مدارس، رنگ آمیزی و بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس، برپایی اردوهای تفریحی برای دانش آموزان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و بازدید از پروژه های در دست اقدام از جمله اقداماتی است که توسط شهرداران مدارس در سال قبل صورت گرفته است.
وی خاطر نشان نمود: سال قبل با همکاری شهرداران مدارس ۲۰ کتابخانه کلاس به مدارس اهدا شد و مشکلات عمرانی ۶ مدرسه به طور کامل برطرف شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.