محله ای که در تایکی به سر می برد

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

محله باغ خزانه در قبل روستای کوچکی در حاشیه تهران بود، ولی امروزه بخشی از کلان شهر تهران محسوب می گردد محله ای در قبل به سبب وجود پادگان نظامی به قلعه مرغی معروف بوده و امروزه با نام بوستان بزرگ ولایت برای ساکنانش شناخته شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، به نقل از بسیاری از شهروندان محله باغ خزانه مهم ترین مشکل اهالی این محل نبوده روشنایی کافی در معابر است.

رضا مقصودی ۶۲ ساله یکی از شهروندان محله باغ خزانه است وی مهمترین مشکل این محله را تاریکی و نبود روشنایی در خیابان دانست و گفت: از نظر روشنایی تیرهای برق در محل وجود دارد اما روشنایی ندارد و بسیار از تیرهایی که در قبل روشنایی داشتند اکنون خراب شده و هنوز مسئولان برای درستی آن ها دست به کار نشدند. امیدوارم مسئولان برای تعمیرات لازم به محله مراجعه و مشکل تاریکی خیابان و کوچه های این محله را رفع نمایند تا اهالی محل بتوانند درتاریکی شب با خیال آسوده به خانه های خود بروند.

*نهرها کی سرپوشیده می گردد
فاطمه یعقوبی یکی دیگر از شهروندان محله باغ خزانه است وی درباره مشکلات این محله گفت: طرح انشعاب فاضلاب شهری در محله ما به مرحله اجرا گذاشته شده است اما متاسفانه جوی ما هنوز سرپوشیده نشده اند همین موضوع سبب کثیفی و جمع شدن موش ها در معابر و کوچه های این محل شده است.

وی افزود: تاکنون بارها از سوی شورایاری محله درخواست های مکرری داده ایم، اما هنوز خبری از اکیپ های اجرایی شهرداری نمی باشد و ما از مسئولان درخواست می کنیم نهرهای این کوچه ها را درست نمایند تا اهالی محل در آرامش و بدون بوی نامطبوع و موش ها زندگی نمایند.

*افزایش امکانات ورزشی
مجتبی خصه یکی دیگر از شهروندان از جمله مشکلات اهالی این محل را نبود امکانات ورزشی در محله دانست و گفت: در محله باغ خزانه یک مکان ورزشی به نام مجتمع دهداری بود که اکنون آن را اجاره داده اند و دیگر اهالی نمی توانند از آن استفاده نمایند و در حال حاضر محله ما هیچ امکانات ورزشی ندارد.

وی افزود: در جلساتی که با مسئولان شهرداری داشتیم قرار شد بودجه های لازم برای توسعه امکانات ورزشی در این محله تامین شود و همچنان منتظریم تا وعده های مسئولان محقق شود./ز
 گزارش از رقیه بقایی


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.