محمدبیگی: دولت سریعتر میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیات دولت هر چه سریعتر میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کند.

محمدبیگی: دولت سریعتر میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کند

به گزارش ممتاز نیوز، فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی امروز (سه شنبه)مجلس در تذکر شفاهی گفت که هیات دولت هر چه سریعتر میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کند؛ حدود ۴ ماه است چشمان این قشر پیشکسوت و زحمتکش منتظر ابلاغ تصمیم نهایی خردمندانه و دلسوزان مسئولان امر است که تطابق با مصوبه شورای عالی کار داشته باشد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب گفت: بررسی عملکرد دستگاه ها در حوزه زیست عفیفانه در مجلس نشان می دهد که بارقه های امید از فعالیت های جدید دولت سیزدهم در احیا و بازآفرینی فرآیندهای اجرای مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر قوانین حوزه حجاب و عفاف و انطباق با موازین شرعی ایجاد شده منتها این اقدامات بسیار قلیل، محدود، ناکافی و جزیره ای است و پاسخگوی نیاز جامعه جوان کشور نیست.

نماینده قزوین اضافه کرد: ما همچنان مطالبه گر فعالیت های گسترده و شبکه ای خانواده محور در حوزه تقویت دینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و زیست عفیفانه هستیم. دستگاه های اجرایی در حوزه برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی نمودن سبک زندگی ایرانی اسلامی مطابق با گام دوم انقلاب، هنوز کارنامه موفقی ندارند. تا چه زمان باید نظاره گر رشد طلاق، نابسامانی های اخلاقی و فرزندان طلاق در کشور باشیم؟ امروز دشمنان در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی برای حیا گریزی جامعه، خصوصاً ملل مسلمان هزینه های هنگفت دلاری می کنند تا با انحراف نسل های جدید از اصول اخلاقی و پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و سعادت ملت ها جلوگیری کرده و به خوی استکباری خودشان ادامه دهند.

محمدبیگی در پایان گفت: دختران عزیز ما بدانند که زیست عفیفانه عامل اساسی و زیرساختی سعادت و پیشرفت جوامع است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.