محمدجواد ظریف و همسرش در جشن تولد هنرمند معروف! +تصاویر

محمدجواد ظریف و همسرش در جشن تولد هنرمند معروف! +تصاویر

به گزارش ممتاز: وزیر امور خارجه در حاشیه تماشای نمایش «خاطرات و کابوس های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان امیر کبیر» هنرایرانی را بهترین نماینده عظمت ملت ایران معرفی کرد.

به گزارش ها به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، شامگاه روز سه شنبه ۲۲ دی ماه تالار وحدت و نمایش “خاطرات و کابوس های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزاتقی خان امیر کبیر” نوشته و کارگردانی دکتر علی رفیعی میزبان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت بود که به همراه همسرش به تماشای این نمایش نشسته است.

این چهره سیاسی در پاسخ به سئوالی که از نقش تئاتر در دیپلماسی فرهنگی دولت در آستانه برپایی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پرسیده شده است، گفته است: من معتقدم که هنر ایرانی و امکان معرفی واقعیات این هنر به جهان بهترین نماینده برای نشان دادن عظمت فرهنگی ملت ماست. تولید این گونه آثار می تواند نشانی از دیپلماسی فرهنگی ما باشد.

دکتر ظریف در بدو ورود به سالن با استقبال گرم تماشاگران روبرو شده است که به احترام او ایستادند و با دست زدن حضورش را گرامی داشتند.

این بازدید که همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی انجام گرفته است در پایان با ورود کیک تولد بر صحنه و تقدیم شاخه های گل به دکتر ظریف و دکتر رفیعی همراه شد. علی رفیعی با سپاس از حضور محمدجواد ظریف در تالار وحدت گفت: اکنون هیچ چیز نمی توانم بگویم جز اینکه باور نمی کنم که شما در سالن حضور دارید و به تماشای این نمایش نشستید.

وزیر امور خارجه نیز با حضور بر صحنه و اهدا شاخه های گلی که به او داده شده بود از این هنرمند شناخته شده تئاتر تقدیر کرده و تولدش را تبریک گفت.

محمدجواد ظریف و همسرش در جشن تولد هنرمند معروف! +تصاویر

محمدجواد ظریف و همسرش در جشن تولد هنرمند معروف! +تصاویر


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.