محمدرضا مشحون: فدراسیون پشت دستش را داغ کرده است!

۱۷فروردین۱۳،

21-59.jpg

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ایران می‌گوید حضور “بچیروویچ” در سطح باشگاهی، آزمایشی بود و فدراسیون پشت دستش را داغ کرده که دیگر این کار را نکند.

محمدرضا مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ برنامه‌های تیم‌های ملی بسکتبال در سال تازه، اظهار کرد: هم اکنون “بچیروویچ” ایران نیست و با بازگشت او برنامه‌ریزی‌های تازه برای تیم ملی انجام خواهد شد. باید برنامه تیم ملی بزرگسالان و جوانان را انجام دهیم. فکر می‌کنم برنامه‌های تیم ملی از ابتدای اردیبهشت آغاز خواهد شد و از آن زودتر نخواهد بود. البته فراموش نکنیم دو تیم مهرام و پتروشیمی نیز باید در باشگاه‌های غرب آسیا حاضر شوند و باید با توجه به وضعیت برنامه‌ریزی کنیم.

وی دربارهٔ وضعیت بازیکنان نیز بیان کرد: ملی پوشان هم اکنون در زمان استراحت می باشند. “اصغر کاردوست” به «شانفیل» رفته و بازی می‌کند. “صمد” هم از «ساجس» پیشنهاد داشت اما قبول نکرد. بازیکنان در زمان استراحت می‌توانند هرکاری انجام دهند اما اگر استراحت داشته باشند بهتر است تا بتوانند در اردوی تیم ملی شرایط خوبی داشته باشند.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط دو تیم ایرانی در غرب آسیا به ایسنا، گفت: پتروشیمی که مصمم است و می‌خواهد با قدرت در غرب آسیا شرکت کند. هنوز شرایط مهرام معلوم نیست. قرارداد بازیکنان خارجی و مربی آنها تمام شده و باید هر چه سریع‌تر فعالیت‌هایشان را آغاز کنند. مهرام زمانی پیش‌رو ندارد و اگر می‌خواهد اعزام شود باید بسیار زود کار کند. تا بیست و دوم وقت دارند. البته ما گفتیم تا هفدهم مدارک را به ما تحویل دهند تا اگر نواقصی داشت بسیار سریع برطرف کنیم.

مشحون در پاسخ به این سوال که آیا “بچیروویچ” در مهرام می‌ماند یا نه؟ بیان کرد: اگر مهرام هم بخواهد دیگر اجازه نمی‌دهیم. خواستیم ثواب کنیم کباب شدیم. متاسفانه آزمایش حضور سرمربی تیم ملی در باشگاه به هیچ وجه جواب نداد و دیگر نباید آن را تکرار کنیم. فدراسیون پشت دستش را داغ کرده و دیگر اجازه نمی‌دهیم “بچیروویچ” در باشگاهی فعالیت کند. قصد داشتیم با قرار گرفتن در جریان لیگ با بسکتبال آشنا شود، اما آنقدر درگیر شد که آزار دید و به همین سبب دیگر اجازه فعالیت در سطح باشگاه به او نمی‌دهیم . مهرام می‌تواند هم اکنون از مربیان ایرانی استفاده کند. از طرف دیگر فعالیت‌های تیم‌های ملی آغاز شده و “بچیروویچ” باید در کنار ملی‌پوشان باشد.

رییس سازمان تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد “بوبان متیف” تمدید خواهد شد یا نه؟ بیان کرد: از “بوبان متیف” فوق‌العاده‌ راضی هستم. او مربی خوبی است. قراردادش به پایان برسد هم تمدید خواهیم کرد. هدف ما حفظ دو مربی خارجی است. به نظر من حضور “میتف” در ایران بسکتبال پایه ایران را تقویت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا مشکل مالی ندارید؟ گفت: خیر. مشکل مالی وجود ندارد. محمود آقا از زیر سنگ هم شده پول جور می‌کند و مشکلی نخواهیم داشت. “بچیروویچ” که قرارداد دارد و “میتف” هم حفظ می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.