محمدرضا گلزار از پس عروسک های محبوب بر نیامد/ رقابت سوپراستارها با برتری «کلاه قرمزی» ادامه دارد

به گزارش سینمانگار، به نقل از ایسنا، در جدیدترین آمار فروش رسمی فیلم‌های سینمایی در تهران، باز هم «کلاه قرمزی و بچه ننه» فاصله چند برابری خود را با رقبایش حفظ کرده و «تو، من» که از هفته قبل اکران شد توانسته در دو روز اکران به فروش ۷۸ میلیون تومانی دست پیدا کند.

جدیدترین آمار فروش رسمی فیلم‌های سینمایی در تهران که تا تاریخ ۱۹ شهریور‌ماه ـ یک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شنبه هفته‌ای که گذشت ـ اعلام شده، «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب با فروش یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومانی در جایگاه نخست قرار دارد.

سومین فیلم‌ از فیلم‌های سینمایی شخصیت‌های عروسکی محبوب «کلاه قرمزی»، در ۲۱ روز اکران خود در سینماهای تهران به این رقم فروش دست یافته و فعلا در ۳۶ سینمای در تهران و چندین سینما در شهرستان به اکرانش ادامه می‌دهد.

فیلم کمدی «ضد گلوله» که در جشنواره فجر سال قبل مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفته بود، در جایگاه دوم فروش اکران عید فطر قرار گرفته است.

در این فیلم که یک کمدی جنگی است، ‌مهدی هاشمی و مسعود کرامتی بازیگران اصلی هستند که نقش خود را به زیبایی ایفا کرده‌اند.

«ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی در ۲۱ روز ۳۷۷ میلیون تومان فروش داشته و اکرانش در ۲۰ سینمای تهرانی و همچنین شهرستان‌ها ادامه دارد.

فیلم موسیقیایی «بی‌خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی هم به عنوان پربازیگر‌ترین فیلم اکران عید فطر در جایگاه سوم فروش فیلم‌ها در سینماهای پایتخت قرار دارد.

این فیلم که از حضور بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، کوروش تهامی، افشین هاشمی و … بهره‌ می‌برد، توانسته طی ۲۱ روز به فروش ۲۳۸ میلیون تومانی دست پیدا کند.

فیلم سینمایی «تو، من» به کارگردانی محمد بانکی هم در دو روز اول اکران خود فروش ۷۸ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

«تو، من» که یک فیلم اجتماعی در حال و هوای «دو خواهر» است از بازی محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست بهره می‌برد و اکنون به سرگروهی «آزادی» در ۲۲ سینمای تهرانی و تعدادی از شهرستان‌ها اکران می‌شود.

در آمار منتشر شده از سوی فارابی، پرونده اکران «شور شیرین» با ۲۳۰ میلیون تومان و «همه چی آرومه» با۲۴۲ میلیون تومان کاملا بسته شد.


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.