محمدصادقی: خاتمی در تحلیف نیست / داریوش قنبری: خاتمی حضور دارد

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف این روزها یکی از سوژه‌های رسانه‌های خبری شده است. در این زمینه دو اظهارنظر متفاوت امروز در منابع خبری انتشار یافت.

تستیم بر اساس اظهارات شاهین محمدصادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نوشت: ۱۸ تن از رؤسای جمهور، رؤسای دولت‌ها و رؤسای مجالس کشورها در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب حضور دارند البته تعدادی وزیر و نماینده نیز برای حضور مراسم تحلیف حضور خواهند داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس در مورد حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف گفت: در این مورد، امروز بحث نشد البته قرار هم نبوده که وی در مراسم تحلیف حضور داشته باشد. نام خاتمی در فهرست ضروریانان قرار ندارد و ما هم در این مورد بحثی نکردیم.

 اما ایسنا نیز در گفتگو با داریوش قنبری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نوشت: حضور اشخاص خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور از اختیارات آقای روحانی است و وی تشخیص می‌دهد چه کسی را دعوت کند و چه کسی را دعوت نکند و قطعا ایشان نیز مصالح کشور را در این زمینه رعایت می‌کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم در مورد احتمال حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف رئیس جمهور تازه گفت: تصمیم این کار با آقایان خاتمی و روحانی است اما بر اساس آنچه شنیده‌ایم رئیس جمهور اصلاحات در لیست مدعوین مراسم تحلیف حضور دارند.  


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.