محمدعلی بهمنی در سواران دکلمه خوانی کرد

۲۳ آبان ،

گروه موسیقی سواران به صحنه رفت

گروه سواران به سرپرستی میدیا فرج نژاد و خوانندگی اشکان کمانگری به روی صحنه رفتند و با استقبال مردم و هنرمندان مواجه شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، گروه موسیقی سواران با همراهی گروه پژواک، در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری در دو بخش در ایوان شمس به روی صحنه رفت که در بخش اول قطعاتی از آلبوم طغیان به صورت بداهه نوازی تنبک و تار و در بخش دوم هم قطعاتی از آلبوم “بادآباد” با صدای اشکان کمانگری اجرا شد.

در بخش اول کنسرت به اجرای بی کلام قطعاتی از آلبوم طغیان اختصاص داشت که با وجود اینکه موسیقی بی کلام آن هم به شکل دونوازی موسیقی سنگینی برای مخاطب عام است اما قطعات به گونه‌ای طراحی شده بود که ریتم کلی مخاطب در نظر گرفته شده بود.

از نکات قابل توجه توجه این اجرا می‌توان به حضور مردم و پر بودن سالن اشاره کرد؛ به گونه ای که نیاز سالن بزرگ تر احساس می‌شد.همچنین عده بسیاری که خرید بلیط را به روزهای آخر موکول کرده بودند موفق به تهیه بلیط نشدند.

همچنین حضور اساتید و هنرمندان در هر دو شب کنسرت چشمگیر بود.محمدعلی بهمنی، اردشیر کامکار، مسعود حبیبی، همایون نصیری، سینا سرلک، حمید خراعی، محمد سلمانی ، پیمان خازنی، آزاد میرزا پور، پیام جهانمانی،علیرضا بدیع، امیر مرزبان، منصور ظابطیان و جمع دیگری از هنرمندان در این اجرا حضور داشتند.

حضور استاد محمد علی بهمنی با دعوت غیر منتظره میدیا فرج نژاد همراه شد و استاد شعر “بادآباد” را روی صحنه برای مخاطبان دکلمه کردند که با استقبال بسیاری از جانب مخاطبان همراه شد.

حضور خواننده در سه قطعه آخر به گونه ای متفاوت بود؛ چرا که این بار خواننده در فاصله بسیار نزدیکی با مخاطب ایستاد و نوع اجرا از این حکایت داشت که اشکان کمانگری جدا از خواندن اثر سعی در اجرای تئاترگونه دارد.

تکنوازی نوازندگان با تشویق مخاطبان همراه بود که در این میان می‌توان به تکنوازی قانون رابعه زند ، کمانچه شروین مهاجر و عود سعید نایب محمدی اشاره کرد که اشاراتی هم به موسیقی آندولس و ارمنستان داشتند.

در این کنسرت شروین مهاجر (کمانچه)، رابعه زند (قانون)، سعید نایب محمدی (عود)، مهرزاد عظیمی‌کیا (کمانچه آلتو)، سحاب علم (تار) و کامران منتظری (تنبک) از اعضا و نوازندگان گروه سواران می باشند، همچنین شایان ریاحی، آریا فرج نژاد، فرزاد صابری و رحمت حامدی به عنوان نوازندگان گروه پژواک با میدیا فرج نژاد سرپرست گروه سواران همکاری کردند.

پایان پیام/۴۵

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.