محمدنبی: به روز بودن اطلاعات تخصصی در دوره های آموزشی اهمیت بسزایی دارد

۱۵ام بهمن ،

برگزاری پنجمین دوره آموزش تخصصی بدنسازی فوتبال

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پنجمین دوره آموزش تخصصی بدنسازی فوتبال حضور یافت و دقایقی را برای حاضرین سخنرانی کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، مهدی محمد نبی به همراه محمد حسین علیزاده رئیس آکادمی و رضا گل محمدی-معاوت اداری پشتیبانی آکادمی ملی فوتبال ظهر امروز در پنجمین دوره آموزش تخصصی بدنسازی فوتبال شرکت کردند. این دوره آموزشی که به مدرسی دکتر جهانی و با برنامه ریزی به عمل آمده توسط آکادمی ملی فوتبال برگزار شد از اکثر استانهای کشور شرکت کننده حضور داشت و دبیر کل فدراسیون با حضور در این کلاس آموزشی دقایقی را برای آنها صحبت کرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه برگزاری این دوره های آموزشی در شورای آکادمی ملی فوتبال مصوب شده بود، گفت: فدراسیون فوتبال که تلاش خود را برای استاندارد سازی در بخش های مختلف دست اندرکار در فوتبال اعم از پزشکان و فیزیوتراپ ها و همچنین مربیان و سرمربیان تیم های مختلف انجام می دهد. در حال حاضر با تلاش کمیته پزشکی فدراسیون، تنها پزشکانی می توانند در لیگ برتر حضور پیدا کنند بلکه علاوه بر داشتن تخصص حرفه ای دردوره های آموزشی این کمیته که زیر نظر اساتید مجرب برگزار می گردد، شرکت کرده و مدارک مورد نیاز آن را کسب کنند که در سالهای قبل با برنامه ریزی کمیته آموزش همین اتفاق در خصوص مربیان وسرمربیان شاغل در لیگ برتر نیز افتاده بود و با برگزاری این کلاسها قطعا سطح تخصص و دانش مربیان بدنسازی شاغل در لیگ های مختلف افزایش پیدا خواهد کرد.

دبیر کل فدراسیون در ادامه ضمن بیان این مطلب که شرکت کنندگان باید به صورت مستمر در دوره های آموزشی تخصصی شرکت کنند، افزود: برای اینکه بتوان فعالیت تخصصی مربیان شرکت کننده در این دوره های آموزشی را درلیگ های مختلف میسر کرد نه تنها تغییر آئین نامه ها بلکه به روز بودن اطلاعات تخصصی و افزایش دانش مربیگری در این رده اهمیت بسزایی دارد و به صرف داشتن مدرک نمی توان حضور این عزیزان در لیگ های مختلف را اجبار کرد.

محمد نبی در پایان ضمن تشکر از آکادمی ملی فوتبال به خاطر برگزاری این دوره ها ، از شرکت کنندگان خواست تا تمام تلاششان را چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ عملی به کار ببندند تا ضمن افزایش دانش خود، سببات رشد و پیشرفت فوتبال در حیطه تخصصی خود مهیا کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.