محمدنجار: گمان می‌کنم لازم باشد زمان انتخابات را تمدید کنیم

۲۴خردادماه،

وزیر کشور با بیان اینکه گزارش‌ها را می‌گیریم و فکر می‌کنم لازم باشد زمان را تمدید کنیم، گفت: گزارش‌های لحظه به لحظه از ۳۱ استاندار و فرمانداران و بخشداران از ۶۰ هزار شعبه و ۱۳۰ هزار صندوق را دریافت می‌کنم که حاکی از این است که ازدحام بسیار خوبی وجود دارد.

مصطفی محمدنجار وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که امروز در سرکشی از شعب اخذ رای روند انتخابات را چگونه دیدید، گفت: این دومین شعبه‌ای است که برای سرکشی آمده‌ام و روند اجرایی انتخابات بسیار خوب ارزیابی می‌کنم.
 
وی افزود: من ابتدا که آمدم صف طولانی خارج از مسجد را ملاحظه کردم، پیر و جوان،‌ زن و مرد با شور و نشاط آمده‌اند و همچنین رای‌‌ اولی‌ها که الحمدالله حضور دارند.  
 
وزیر کشور اظهار داشت:‌ گزارش‌های لحظه به لحظه از ۳۱ استاندار و فرمانداران و بخشداران از ۶۰ هزار شعبه و ۱۳۰ هزار صندوق را دریافت می‌کنم که حاکی از این است که الحمدلله شور و نشاط و ازدحام بسیار خوبی وجود دارد و صف‌های طولانی در بعضی شعبه‌ها نشان از استقبال مردم از انتخابات دارد.
 
نجار گفت: مردم نسبت به سرنوشت خود حساس می باشند تا آینده خود را رقم بزنند و نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.  
 
وی در پاسخ به این سوال که انتخابات امروز تا چه ساعتی و امکان تمدید آن وجود دارد ادامه داد: بنابر قانون ۱۰ ساعت یعنی تا ساعت ۶ بعد ازظهر زمان انتخابات است، اما این می‌تواند با تشخیص وزیر کشور تمدید شود که انشاءالله گزارش‌ها را می‌گیریم و فکر می‌کنم که لازم باشد این زمان را تمدید کنیم.  
 
وزیر کشور دربارهٔ اعلام نتایج انتخابات اظهار داشت:‌ بعد از اینکه آرا را گرفتیم و درب شعبه‌ها بسته شد انشاءالله طبق قانون آن تیمی که باید شمارش آرا را انجام دهد در همه شعب این کار را آغاز می‌کنند و برابر با قانون صورتجلسات تنظیم و فرم‌های مورد نظر امضا و برای فرمانداری‌ها ارسال می‌شود و پس از آن ستاد انتخابات وزارت کشور نتایج را به تدریج اعلام می‌کند.  
 
محمد نجار خاطرنشان کرد: انشاءالله هر چقدر از نتایج برسد ما آنرا اعلام می‌کنیم. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.