محمدی:گرانی، بیکاری و تورم بر قاطبه مردم فشار وارد می کند

یکشنبه ۴ تیر – ۰۳:۳۵:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور گفت: گرانی، بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی بر قاطبه مردم فشار وارد می کند و با حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باعث کمتر شدن مشکلات می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، داوود محمدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به نامگذاری سال ۹۱ از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: باید فرمایشات معظم له به عنوان نقشه راه مجلس در نظر گرفته شود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرانی، بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی بر قاطبه مردم فشار وارد می کند و حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باعث کمتر شدن مشکلات می شود.
وی افزود: توجه به نظارت و تنقیح قوانین و حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب را راهگشا در حل مشکلات خواهد بود زیرا با تنقیح قوانین خلاءهای موجود بررسی خواهیم کرد و با حذف قوانین منسوخ از انباشت قوانین جلوگیری خواهیم کرد.
این نماینده مجلس نهم بیان کرد: شأن نظارتی مجلس نهم و اثربخشی آن در معاونت نظارت و دیوان محاسبات جایگاه بسیار مهمی دارد عموماً مردم منتظرند ببینند که نمایندگان چگونه به وظیفه نظارتی خود عمل می کنند.
محمدی گفت: قانون حرمت دارد و نظارت بر اجرای صحیح آن باعث پیشرفت کشور می شود.
وی در ادامه به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ یادآور شد: استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای و تأکید بر نگاه حقوقی، پرهیز از نگرش سیاسی و عدم استفاده از تهدید و زور و همچنین احترام به حقوق متقابل دیوار بلند بی اعتمادی را از بین می برد؛ کشورهای غربی بدانند ملت ایران این فرصت های طلایی را همواره در اختیار این کشورها قرار نمی دهد زیرا ما همواره به دنبال دیپلماسی فعال و عزت مند در جهان خواهیم بود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود تأکید کرد: قزوین شهر تاریخی و صنعتی است که در صورت بهره برداری درست از ظرفیت های آن بسیاری از مشکلات کشور را حل خواهد کرد در حالی که اکنون در میزان اخذ بودجه و اعتبار در رتبه آخر کشور قرار دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۵۳۵۴۴۵۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.