محمدی: انگیزه زیادی دارم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

  اکبر محمدی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: ۳۶ سال است تیم جوانان قهرمان آسیا نشده و ۱۲ سال هم هست که iبه جام جهانی صعود نکرده است، iبه همین دلیل باید هوشیار باشیم و با انگیزه و اعتماد iبه نفس وارد رقابت‌ها شویم تا بتوانیم با موفقیت در این جام، طلسم ناکامی‌ها را بشکنیم که من iبه عملی شدن این موضوع بسیار امیدوارم.

به گزارش تفسیری مهر، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در پاسخ iبه این سئوال که “به نظر می رسد انگیزه شما بیشتر از سایر نفرات است”، اظهار داشت: بله، می‌خواهم با تلاش و حمایت کادر فنی و تلاش بازیکنان ثابت کنم اتفاقاتی که برای من در تیم نوجوانان رخ داد یک اتفاق فوتبالی و حاصل بدشانسی بود. ضمن اینکه بازیکنان هم چنین انگیزه‌ای دارند و iبه خاطر من می خواهند همه کار نمایند. امیدوارم در نهایت همه این اتفاقات سبب شود جوانان با صعود iبه جام جهانی افتخار دیگری را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

وی با اشاره iبه وضعیت مطلوب بازیکنانش افزود: فقط علیرضا جهانبخش مصدومیتی جزئی دارد که در حال فیزیوتراپی است و با تلاش پزشکان امیدواریم iبه اولین بازی ایران در این رقابتها برابر ژاپن برسد. همچنین در این چند روز از نظر روحی – روانی روی بازیکنان کار نموده‌ایم و نمی‌خواهیم بار روانی روی دوش بازیکنان باشد زیرا ۳۰-۴۰ درصد از کیفیت بازیکنان کم می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره iبه شناختش از تیم ژاپن خاطرنشان نمود: فیلم‌های زیادی از این تیم ندیده‌ایم و تنها چند دقیقه از بازی‌های تیم جوانان ژاپن را توانستیم، بدست بیاوریم.  iبه همین دلیل اطلاعات دقیق و شناخت کاملی از این تیم نداریم. در این شرایط  امیدواریم آغاز خوبی داشته باشیم زیرا بازی اول در این جام برای‌مان بسیار مهم است.

وی بر انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تاکید نمود و اظهار داشت: هرچند بازیکنان تجربه حضور در مسابقات تدارکاتی و موفقیت در مرحله مقدماتی و تورنمنت‌ روسیه و ویتنام را دارند اما برای موفقیت در مسابقات آسیا کار متفاوت و سختی را پیش رو داریم.

محمدی در مورد انجام مسابقات تیم جوانان در شهر راس الخیمه تصریح نمود: این شهر ۹۰ کیلومتر دورتر از دبی است و از نظر آب و هوایی شرایط معتدل‌تری نسبت iبه دبی دارد. ضمن اینکه پیش بینی می‌کنم این فاصله سبب شود ایرانی‌های کمتری برای تماشای بازی‌های تیم جوانان iبه ورزشگاه بیایند اما امیدواریم iبه حمایت ایرانیان ساکن در امارات هستیم.

مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۷ آبان‌ماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود که تیم جوانان ایران با تیم‌های ژاپن، امارات و کویت در گروه A  قرار داشته و در اولین بازی خود در این رقابت‌ها برابر ژاپن قرار می‌گیرد. تیم ایران هم ساعت ۱۱ فردا پنجشنبه با ۲۲ بازیکن تهران را iبه مقصد امارات ترک می‌کند.

سی و هفتمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه آغاز می‌شود که تیم ایران در گروه A این رقابت‌ها، با تیم‌های امارات ، ژاپن و کویت همگروه است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.