محمدی: مطابق اهدافمان پیش می‌‎رویم

 اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان ضمن بیان مطلب فوق گفت: برنامه‌های‌مان مطابق هدف‌گذاری و زمانبندی‌های‌ تعیین شده، پیش می‌‎رود و تا آغاز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، انشاءالله به اوج آمادگی می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه در تورنمنت ویتنام چهار تیم برتر جوانان مناطق مختلف آسیا حضور داشتند و کار تیم ایران در رسیدن به قهرمانی این جام ارزشمند بود، افزود: پس از قهرمانی در تورنمنت ویتنام، برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار با تیم ملی جوانان ایتالیا پیگیری می‌کنیم تا در آن بازی تدارکاتی مهم، به اهداف‌مان دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اضافه کرد: دیدار با شاگردان “لوئیجی دی‌باجیو” به دعوت فدراسیون فوتبال ایتالیا صورت گرفته که یکی از دیدارهای مهم تدارکاتی ایران در راه ‌آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیاست. البته قرار است در این اردو بازی دیگری را هم با جوانان ورونا انجام دهیم.

محمدی در خصوص آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران اظهار داشت: چند روز پیش با آقای دوستی‌مهر، سرمربی تیم نوجوانان نشستی داشتیم و بنده ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم به ایشان اعلام کردم کادرفنی تیم جوانان به‌صورت شبانه‌روز در خدمت تیم نوجوانان هستم و هر کمکی را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

وی موفقیت تیم نوجوانان را عاملی برای بالا رفتن روحیه تیم جوانان دانست تا با قدرت در مسابقات آسیایی امارات حضور یابد و خاطرنشان کرد: معتقدم تیم‌های نوجوانان و جوانان می‌توانند با عملکرد خوب‌شان در رقابت‌های آسیایی، جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند. در مجموع مطمئنم تلفیقی از این دو تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تحت نام تیم ملی ایران به میدان بروند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در پایان گفت: اگر در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، بتوانیم تیم ژاپن را پشت سر بگذاریم، حداقل می‌توانیم سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

سی و هفتمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۷ آبان‌ماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود که تیم جوانان ایران در گروه A به مصاف تیم‌های ژاپن، امارات و کویت می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.