محمد بنا: هر کسی می تواند وزیر شود اما قهرمان المپیک نه/دلارها را دادیم یک مشت روس خوردند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – محمد بنا با حضور در برنامه ورزش از نگاه ۲ حرف های دلی زیبایی از کشتی فرنگی داشت.

به گزارش ممتاز ؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حضور در برنامه ورزش از نگاه ۲ از روزهای دور از کشتی و از روزهای پیش رو سخن گفت. او از این گفت که شرایط عوض نشده اما وقتی با رسول خادم سخن گفته نمی توانسته چشمش را ببندد و بگذارد مزرعه ای که این همه برایش زحمت کشیده شده است ، از بین برود. او گفت:« تنها کمبودی که در کارنامه داریم ، قهرمانی کشتی فرنگی دنیاست. ما برای سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی کرده بودیم . می خواستیم ۵ مدال طلا بگیریم اما این فرصت از دست رفت. »

بنا در بخشی دیگر از حرف هایش گفت:« می ترسیدم که بنایی را که این همه سال برایش زحمت کشیدیم ، ویران شود. برایهمین با اینکه هنوز مشکلات حل نشده ، پذیرفتم بیایم.»

او که بسیار دل خوشی از این شلوغی دورش ندارد ، سعی می کرد طوری حرف بزند که انگار مشکلی ندارد.و او گفت مشکلی با مربیان تیم های پایه ندارد و کاری هم با آنها ندارد. بنا همچنین گفت در ۷ سال قبل همیشه جای خالی حسن بابک را کنارش حس می کرده است. او مهمترین حرف هایش را دربارهٔ مخالفتش با لیگ گفت:« من با این شکل لیگ مخالفم. ما یکسری روس را آوردیم. به طور مثال همین کوچتلیدزه ۳ سال است کشتی نگرفته . بعد ما به ستاره های خودمان اجازه ندادیم که به لیگ بروند به طوری که مهدی تقوی از تیم ملی خداحافظی کند و به لیگ برود. بعد این روس ها را آوردیم تا کلی دلار بگیرند و بروند و تازه چون در همه تیم ها پخش می باشند چه کارها که نمی توانستند بکنند و بازی ها را سرنوشت شان را عوض کنند.»

مربی محبوب کشتی فرنگی ایران در بخش پایانی حرفش از رنج کشتی گیرانش گفت و تاکید کرد:« هر کسی می تواند در یک کشور وزیر یا دکتر شود اما هر کسی نمی تواند یک قهرمان المپیک شود.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.