محمد خرمگاه: امیدوارم برای بقیه هم باشد/فکر نمی کردم این سهمیه را بگیریم

۰۴م آذر ،

در پی برگزاری بازی خداحافظی برای فرهاد مجیدی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی خداحافظی قدردانی از زحمات پیشکسوتان است امیدوارم برای بقیه بازیکنان نیز باشد.

محمد خرمگاه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در مورد برگزاری دیدار خداحافظی برای فرهاد مجیدی از سوی باشگاه استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال استقلال تهران مهره های ارزشمندی بسیاری همچون فرهاد مجیدی دارد، مجیدی نیز برای این تیم زحمت کشیده است و این دیدار خداحافظی می تواند وداع با شکوهی برای مجیدی باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم این دیدارهای نمادین برای بقیه بازیکنان زحمت کش استقلال انجام شود تا بازیکنان با افتخار از فوتبال خداحافظی کنند.

خرمگاه در مورد پیروزی استقلال مقابل پیکان گفت: برد مقابل پیکان و کسب ۳ امتیاز برای استقلال ایده آل بود چون می تواند با این امتیازات برای نیم فصل دوم و کوران مسابقات آماده شود.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می گردد و بازیکنان به سبب محرومیت از تیم خارج می شوند و با اضافه شدن جباری و جانواریو می توانیم برای نیم فصل دوم آماده تر باشیم.

خرمگاه در مورد کسب سهمیه ۳/۵ برای فوتبال باشگاهی ایران گفت: اصلاً فکر نمی کردم که فوتبال کشورمان بتواند سهمیه ۳/۵ را به دست بیاورد در حال حاضر موجودیت فوتبالمان ۳/۵ نیست.

وی ادامه داد: البته کمی و کاسته های در فوتبال ایران وجود دارد که باید به وسیله مدیریت و خصوصی سازی در فوتبال ایران به این کاسته ها پایان دهیم و با اقتدار در فوتبال باشگاهی بدرخشیم خرمگاه خاطرنشان کرد: باید با بازاریابی و خصوصی سازی در عرصه فوتبال از غافله فوتبال آسیا عقب نمانیم و در ضمن باید به فکر سال های آینده باشیم چون سایر کشورها به دنبال پیشرفت در فوتبال آسیا می باشند و ما نیز از این واقعیت ها دور نباشیم و با تجهیز باشگاه های خود به بالاترین سهمیه به دست آوریم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.