محمد دادکان:این فوتبالیست ها ۱۰۰ میلیون بیشتر نمی ارزند/ به صرف دکتر بودن که نمی شود مدیر شد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت فوتبالیست های ایرانی بیش از ۱۰۰ میلیون نمی ارزند.

به گزارش ممتازنیوز ؛ محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با آیتم (رخ به رخ) مجله خبری ساعت ۱۹ گفت:« من ۲ فرزند دارم و ۳۶ سال است که در ورزش و دانشگاه فعالیت می کنم. البته این را هم بگویم که یک دانشگاهی به صرف دکتر بودنش نمی تواند حتما مدیر باشد و بیاید توی ورزش مدیریت کند. البته بزرگترین مشکل این روزهای ورزش ما بخش مدیریتش است که پول های بسیاری را هزینه می کنند و دور می ریزند. من بسیار از مربی های لیگ برتری را دیدم که برایم قسم خوردند ، بازیکن ۲۳ تیم شان را هم ندیدند اما برای این بازیکن ها هزینه های بسیاری هدر می رود و مدیرها این بازیکنان را می آورند یا می برند. مشکل بزرگ ورزش مان این نوع مدیریت ها می باشند. یکسری از این مدیرها مدام می گویند می رویم اما سفت به میزهای شان چسبیده اند. پس چرا هی می گویید می خواهیم برویم؟ »
او دربارهٔ اینکه چرا به ورزش برنگشته است ، می گوید:« ما که نمی خواهیم برویم به هر قیمتی روی صندلی بنشینیم. اگر بدانم کسی که به اصالت من و خودش احترام بگذارد حتما می روم و با او کار می کنم.»
او که مدام می گوید مشکل اصلی کفاشیان این است که استقلال کاری ندارد در پاسخ به این حرف که کفاشیان می گوید وقتی معاون سازمان تربیت بدنی بوده ، دادکان حرف های شان را گوش می کرده است گفت:« آقای دادکان بیاید رودرروی من بنشیند و این حرف را بزند. ایشان خودش بهتر از همه می داند که تعامل با حرف شنوی و مطیع بودن فرق دارد. ما با ریاست وقت سازمان ورزش تبادل نظر می کردیم.»
او سپس گیری مجدد داد به علی آبادی و بی آنکه اسمش را بیاورد گفت:« من با مدیری که بعد از مهرعلیزاده آمد به این سبب که هیچ شناختی از ورزش نداشت ، تخصص نداشت و تجربه نداشت اصلا کار نکردم .» او گفت اگر روزی علی آبادی از ورزش برود ، خودش به دیدنش می رود و با او آشتی می کند اما هنوز هم می گوید ورزش جای علی آبادی نیست . او در ادامه گفت:« از ته دل خوشحال شدم که تیم ملی رفت جام جهانی. فرقی هم نداشت که قوچان نژاد گل زد یا کسی دیگر می زد مهم این بود که تیم ملی کشورمان به جام جهانی رسید.»
انتقادهای دادکان از گرانی های بازیکنان این بار هم ادامه داشت و گفت:« این بازیکن ها ۱۰۰ میلیون بیشتر نمی ارزند.وقتی برای قهرمانی مثل بهداد سلیمی و یزدانی از این پول ها خرج نمی کنید ، برای فوتبالیست ها هم نباید هزینه های اینچنینی کرد. آن هم برای بازیکنانی که فقط منتظرند فصل تمام شود و یک میلیارد دیگر به پول های شان اضافه شود.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.