محمد دولت‌آبادی و علی مرادخانی به حریق خزان رفتند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

محمد دولت آبادی نویسنده سرشناس کشورمان و علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب قبل برای دیدن و شنیدن کنسرت حریق خزان با صدای علیرضا قربانی، به تالار وحدت آمده بوند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، شب قبل ۹ مهر ، آخرین اجرای کنسرت «حریق خزان» با صدای علیرضا قربانی در تالار وحدت به روی صحنه رفت. مهمان‌های ویژه این کنسرت محمد دولت آبادی نویسنده سرشناس کشورمان و علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند.

دولت آبادی با حضورش در این کنسرت نشان داد همواره میان هنرهای مختلف ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. حضور دولت آبادی در تالار وحدت سبب شد در زمان آنتراکت، بازار عکس های یادگاری گرم باشد. بسیار ها فرصت را غنیمت شمردند و در کنار دولت آبادی ایستادند تا عکسی را به یادگار در کنار خالق «کلیدر» داشته باشند.

مرادخانی هم برای دیدن این کنسرت همراه با مهمان هایش به جایگاه مخصوص تالار وحدت رفت تا با حضورش در این کنسرت بار دیگر نشان دهد برای موسیقی اهمیتی ویژه قائل است.

کنسرت «حریق خزان» با اجرای قطعات آلبوم حریق خزان و چند قطعه تازه ساخته مهیار علیزاده از سوم تا هشتم مهر در تالار وحدت برگزار شد.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.