محمد فنایی: رادیو جوان الگویی برای ارتباط مستقیم با مردم است

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۱۲:۴۵:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- محمد فنایی پیشکسوت داوری که برای اولین بار در برنامه یک مسابقه یک گزارش رادیو جوان حضور می یافت از حضور خود در رادیو جوان ابراز خرسندی کرد و افزود: از اینکه در فضای رادیو جوان حضور یافته ام بسیار خوشحالم و فکر می کنم.
به گزارش خبرگزاری آریا، او حضور رادیو جوان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را اقدامی در راستای تعامل بیش از پیش با مخاطب عنوان کرد و افزود: حضور رادیو در بین شنوندگانش و ارتباط مستقیم با آنها بسیار خوب است و به نظر من بسیار اقدام شایسته ای است که رادیو جوان در بین مخاطبان خود به طور  زنده ارتباط برقرار کرده است. انتخاب رادیو جوان را به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه کتاب تبریک می گویم.
او گفت: رادیو جوان از قدیم الگویی برای ارتباط با مخاطب برای همه رسانه ها بوده است . به نظر من رادیو جوان دوست همیشگی مردم است و با حضور خود در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توانسته است رابطه دوستی خود را با مردم تقویت کند.
فنایی افزود: بسیار خوشحالم که در این محفل هستم و از اینکه در برنامه ای در رادیو جوان هستم ابراز خرسندی می کنم و امیدوارم که بتوانم در حضورهایی که در این برنامه دارم مفید واقع شوم.
فنایی اکنون بیش از ۴۰ سال است که داوری و کارشناسی فوتبال را انجام می دهد. او صحبتی هم با داوران و هم صنفان خود دارد: مخاطبان من همواره داوران هستند و من به آنها توصیه می کنم که اگر می خواهید مطرح شوید فقط نگاه تان به داخل کشور نباشد بلکه پا را فراتر نهاده و جهانی فکر کنید. به صحنه های جهانی فکر کنید و باعث افتخار ایران شوید.
او تاکید کرد: هر کسی که اراده کند خواهد توانست موفق شود مهم خواستن است اگر فردی بخواهد موفق شود خدا هم به او کمک می کند و با دعای مردم موفق خواهی شد.
او شهامت، شجاعت و داشتن اعتماد به نفس در جهت دادن حق به حق دار و قضاوت عادلانه را از لازمه های کار داوری دانسته و می افزاید: خصوصا در صحنه های بین المللی باید این موضوع را مد نظر داشته باشی که بدون هیچ گونه جانب داری از تیم خاصی و بدون در نظر گرفتن رنگ پیراهن یک تیم خاص و نام او مسابقه را گزارش کنی.
او اظهار کرد: رادیو جوان به نظر من دوست بزرگ جوانان و میعادگاه آنان است و هرچقدر که جوانان در کارها مشارکت داده شوند فکر و تئوری جدیدتری را در کارها ارائه خواهند داد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۲۴۵۴۶۳۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.