محمد قاضی: پرسپولیس تمایلی به تمدید قراردادم ندارد/ نگذارند اتفاقات فصل قبل را بازگو کنم

۲۰خردادماه،

مهاجم فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مسئولان این باشگاه تمایل چندانی برای تمدید قرارداد او ندارند.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ آخرین وضعیت خود برای فصل آینده صحبت کرد.

* محمد قاضی برای فصل آینده خود تصمیمی گرفته است؟

من از یکی دو تیم خوب و مطرح لیگ پیشنهاد دارم. مذاکراتی هم از طریق مدیر برنامه‌هایم با این باشگاه‌ها داشته‌ام که باید از مسئولان‌شان تشکر کنم. به خاطر شرایط خاصی که سال قبل برایم اتفاق افتاد از این باشگاه‌ها خواستم که چند روز بیشتر فکر کنم.

* نام این باشگاه‌ها را می‌گویید؟

فعلا اسم نمی‌برم تا سوء تفاهم به وجود نیاید. زمانی که قراردادم با هر تیمی قطعی شد می‌توانم نامش را اعلام کنم.

* داستان حضور شما در باشگاه استقلال چه بود؟

قبل از اینکه در این رابطه صحبت کنم می‌خواهم صحبتی با هواداران داشته باشم و به آن‌ها بگویم که چه اتفاقاتی برای من افتاد. بعد از اتمام مسابقه‌ها و پس از اینکه علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد، رویانیان به من گفت دایی تو را برای فصل بعد می‌خواهد و در چند روز آینده از شما دعوت می‌کنیم که برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایید. با من تماس گرفتند و من هم به باشگاه رفتم اما احساس کردم که باشگاه تمایل بسیاری برای تمدید قرارداد من ندارد. به من گفتند که ادامه مذاکرات باید با حضور علی دایی انجام شود و با او صحبت کنی. تا این لحظه هم باشگاه هیچ موضع‌گیری رسمی دربارهٔ این موضوع انجام نداده است. آخرین باری که مدیر برنامه‌های من برای تسویه حساب به باشگاه رفته بود شیرینی از او ۴۸ ساعت زمان خواسته بود اما بعد از این ۴۸ ساعت با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شدند و دیگر خبری از آنها نشد.

* یعنی وضعیتت برای ماندن در پرسپولیس پیچیده شده است؟

هنوز چیزی مشخص نیست. من در ادامه متوجه شدم که خبرها نادرستی مبنی بر اینکه من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرط گذاشته‌ام مطرح شد تا از این طریق من را مقابل هواداران قرار دهند. اگر احساس کنم که این اتفاقات برای خراب کردن وجهه من نزد هواداران بوده دربارهٔ اتفاقاتی که در طول فصل برای من رخ داد و تاکنون از بازگو کردن آن‌ها اجتناب کرده‌ام با هواداران حرف خواهم زد تا هواداران پرسپولیس و تیم‌های دیگر بدانند که چه حق‌خوری‌هایی در حق من شد و تیم ملی و شرایط خوب فوتبالی‌ام فدای این حق‌خوری‌ها شد. هواداران بدانند که من همان محمد قاضی هستم که فصل قبل در روز اول فصل نقل و انتقالات و به عنوان اولین بازیکن بدون هیچ بازارگرمی پرسپولیس را انتخاب کردم اما مسائل بسیاری را دیدم که هیچ وقت به خودم اجازه ندادم با گفتن آن‌ها آرامش تیم را برهم بریزم و سبب سکوت من هم خواسته رویانیان بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.