محمد مایلی‌کهن:بازی سختی مقابل ملوان خواهیم داشت

۴ م دیماه ،

محمد مایلی کهن پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان بند انزلی گفت:شرایط بازی فردا برای ما بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ سرمربی تیم فوتبال گهر درود، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: در ابتدا سلام دارم خدمت همشهریان عزیزم و خوشحالم که دوباره در این شهر هستم. شرایط بازی فردا برای ما بسیار سخت است چون ما در روز شنبه با استقلال بازی سختی انجام دادیم و حتی نتوانستیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم و در دستور کارمان بازی جوانمردانه و روبه جلو قرار دارد.

او افزود:البته در این بازی مجید خدابنده‌لو را به سبب سه اخطاره بودن در اختیار نداریم. بازی فردا بازی سختی برای ماست چون ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال است. ما در نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن صاحب نامی جذب کنیم. به هر حال بازیکنان صاحب‌نام جذب تیم‌های بزرگ می‌شوند و گهر دورود که همیشه در همه زمینه‌ها مظلوم بوده در این خصوص نیز مظلوم واقع شده است.جوی که علیه تیم ما و شهر دورود گفته بودند، دیدید که آن طور نبود و خوشبختانه مردم خونگرم شهر دورود نشان دادند که از فرهنگ بالایی برخوردارند. در همه دنیا مردم می‌آیند تا از فوتبال لذت ببرند. اگر حوادثی در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد سبب این برخوردها بعضی از مدیران عامل و مربیان می باشند که با اظهار نظرهای خود سبب التهاب و انتقال التهاب به سکوها می‌ شوند. همه دیدند که مردم دورود در نهایت احترام مسابقه را به پایان رساندند.

مایلی کهن در پایان اظهار کرد: یکی از دلایل خالی شدن استادیوم‌ها خود ما فوتبالی‌ها هستیم که با حمله به همدیگر میدان ورزش را تبدیل به تسویه حساب شخصی کرده‌ایم. به این جهت است که استقبال از فوتبال که برای دوستی‌ها بنا شده، کم است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.