محمد موسوی: حرفه‌ای به لهستان می‌رویم/فکر می کردم با تیم های سطح پایین همگروه می شویم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ‌ملی والیبال معتقد است ایران خیلی حرفه‌ای وارد رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شود.

به گزارش ممتاز؛او با شنیدن اسم ایتالیا در گروه ایران می‌خندد: «مار از پونه بدش میاد در لونه‌‌اش سبز میشه. (با خنده) گروه بدی نداریم. احتمال می‌دادیم ایتالیا باز هم با ما باشد، که شد. دو تیم بلژیک و فرانسه را می‌شود برد. می‌ماند دو تیم آمریکایی. شاید آمریکا بیاید اما فکر می‌کردم تیم‌های سطح پایین‌تری با ما همگروه شوند که نشد. فرانسه تیم خوبی است، البته سطح یک نیست. با این حال ما کار سختی داریم اما نشد ندارد.»
او به نتیجه تیم ‌ملی در دور مقدماتی قهرمانی جهان خیلی خوشبین است: «من با این شرایط خیلی خوشبینم که ببریم. هر چه برد بیشتری در دور مقدماتی بگیریم، برای دور دوم به نفع‌مان می‌شود. حریفان راحت‌تری پیدا می‌کنیم.» موسوی معتقد است ایران حرفه‌ای در لهستان حاضر می‌شود: «با بازی‌های لیگ جهانی و تدارکاتی با آمریکا، روسیه و بلغارستان فکر می‌کنم خیلی حرفه‌ای پا به مسابقه‌های جهانی می‌گذاریم. با شرایطی کامل و بازی‌های تدارکاتی خوب. ما هم تا جایی که قدرت‌مان اجازه دهد در این رقابت‌ها از آن استفاده می‌کنیم. وقتی ایتالیا و بلغارستان سوم، چهارم دنیا می‌شوند، ما هم می‌توانیم. از آنها چیزی ‌کم نداریم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.