محمد نوری: اختلاف کی‌روش و ژوزه تاثیری بر روی ما ندارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

rouholla vahdati (9 of 10).jpg

محمد نوری می‌گوید از بازگشت کریمی iبه پرسپولیس استقبال می‌کند و تاکید می‌کند که هیچ مشکلی با این بازیکن ندارد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد پرگل تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: بسیار خوشحالم که بعد از چند وقت با یک برد خوب، هواداران را راضی و خوشحال iبه خانه فرستادیم. iبه این برد احتیاج داشتیم و حالا با روحیه‌ی iبهتری iبه تعطیلات می‌رویم.

وی درباره جلسه بازیکنان با ژوزه برای بازگشت کریمی گفت: روز قبل من و هفت، هشت بزرگ‌تر تیم نزد ژوزه رفتیم و با او برای بازگشت کریمی صحبت نمودیم. ان‌شاءالله او iبه تیم برمی‌گردد چرا که حضور او می‌تواند iبه پرسپولیس کمک کند.

نوری در پاسخ iبه این سوال که پیشا گفته می‌شد شما با کریمی مشکلاتی دارید، اظهار نمود: چنین چیزی نمی باش. من چرا باید با کریمی مشکل داشته باشم؟ اتفاقا رابطه‌ی من با او بسیار صمیمی است و کنار او راحتم. خودش هم این را می‌داند. امیدوارم با بازگشت کریمی بتوانیم مثل سال پیش زوج خوبی را در تیم تشکیل دهیم.

هافبک پرسپولیس در پایان در پاسخ iبه این سوال که فکر نمی‌کنید اختلاف‌های ژوزه و کی‌روش iبه تیم ملی و پرسپولیس ضربه می‌زند؟ گفت: نه این موضوع تاثیری ندارد. من از رابطه‌ی این دو مربی خبر ندارم اما ملی‌پوشان پرسپولیس مسائل دو تیم را با هم قاطی نمی‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.