محمد نوری: باید ۵ تا می زدیم/ دهنوی: خودم به خاطر اشتباهم یک ماه خواب نداشتم!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد نوری می گوید پرسپولیس باید ۵ گل به تراکتورسازی می زده است.

به گزارش ممتاز ؛ محمد نوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اولین برد این تیم در لیگ برتر گفت:« بازی خوبی را برابر تراکتورسازی داشتیم. البته بسیار زود است که بخواهیم دربارهٔ تیم قضاوت کنیم اما برای بازی اول فکر می کنم شرایط بهتری نسبت به حریف مان داشتیم . ما در این بازی ۵ موقعیت عالی گلزنی داشتیم که می توانستیم ، ۵ گل به این تیم بزنیم اما قدر موقعیت های مان را ندانستیم.»

نوری دربارهٔ کاپیتانی اش در پرسپولیس هم گفت:« هادی نوروزی لطف کرد و بازوبند را به علی دایی سپرد تا او دربارهٔ اش تصمیم بگیرد ، علی آقا هم این مسئولیت را به من دادند. البته در پرسپولیس اصلا این مسائل تاثیری بر روند تیم ندارند و همه بچه ها مثل برادر می باشند. »

قاسم دهنوی بازیکن جنجالی فصل نقل و انتقالات هم گفت:« باید باز هم از همه برای مشکلی که ایجاد شد عذرخواهی کنم. من یک اشتباهی کردم و با سپاهان داخلی بستم. آن روزها علی دایی هم ایران نبود و من نمی دانم چرا این کار را کردم اما واقعا یک ماهی را برای این کارم خواب نداشتم اما خدا را شکر الان مشکل حل شده و من پرسپولیسی هستم.»

او سپس دربارهٔ بازی هم گفت:« بازی خوبی بود. ما لیگ را با برد آغاز کردیم. تیم خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.