“محمود مروج” دبیر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

حکم دبیری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نام “محمود مروج مدیر” جدید هماهنگی امور استان‌های کانون صادر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ با صدور این حکم از سوی محمدباقر آدوسی، معاون فرهنگی کانون، فعالیت رسمی دبیرخانه‌ی این رویداد فرهنگی آغاز شد.
بنابراین گزارش؛ در این حکم بر توجه به اهمیت قصه‌‌گویی به عنوان یک واسطه‌‌ی موثر تربیتی قرآنی، ایرانی و بین‌المللی به ویژه برای کودکان و نوجوانان و بهینه‌سازی و توانمندسازی مربیان و نهادینه سازی آن در اعضا نوجوان با بهره‌گیری از تجارب داخلی و خارجی پانزده دوره گذشته جشنواره تاکید شده است.
معاون فرهنگی کانون در این حکم به انتظارات خود از دبیر جشنواره هم اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود با تشکیل دبیرخانه‌ی دایمی و مستقل، کتاب‌خانه و بایگانی مقاله‌ها، کتاب‌ها، لوح‌های فشرده، سوابق و تجربه‌ها، بانک اطلاعات قصه‌گویان داخلی و خارجی، بانک موضوعی قصه‌ها و تشکیل کمیته‌های تخصصی علمی، بین‌الملل، آموزشی، رسانه و .. و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی و خارجی و کانونی و غیر کانونی ترتیبی اتخاذ شود که تا فرآیند قصه‌گویی با رسالت تربیتی در کانون و جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان یک جریان مستمر فرهنگی در ایران و جهان تداوم یابد.
لازم به ذکر است؛ برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای به صورت عمومی و موضوعی قبل از جشنواره بین‌المللی در این حکم مورد تاکید قرار گرفته است.
آدوسی در پایان این حکم از مدیران ستادی و استانی کانون خواسته است که دبیر جشنواره را در این مهم یاری کنند.
گفتنی است؛ “محمود مروج” از ۲۳ سال پیش مدیریت کانون استان زنجان را بر عهده داشت و از چند ماه پیش به سمت مدیر هماهنگی امور استان‌های کانون منصوب و جانشین مرتضی حیدری شد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.