محورهای مسدود و محدود امروز” چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۹۱″

۲۴م اسفند ،

محور های مسدود و محدود امروز اعلام شد.

به گزارش Consbank، به نقل از باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راههای کشور، امروز ” چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۹۱″، محور شمشک به دیزین، فقط حدفاصل پارکینگ بالا تا پایین، در استانهای تهران و البرز و همینطور محور فرعی پونل – خلخال در استان اردبیل، هر دو بدلیل بارش برف و کولاک،‌ تا اطلاع ثانوی مسدود می باشند و امکان دسترسی به پیستهای اسکی “شمشک و دیزین”، وجود دارد.

بر اساس این گزارش، طی امروز و فردا، به سبب افزایش دما در نوار شمالی کشور، ریزش بهمن در محورهای منتهی به شمال کشور محتمل بوده و لذا از رانندگان درخواست می شود از توقف در محورهای کندوان و هراز، جداَ خودداری کنند.

در حال حاضر، به‌استثنای محور چالدران در استان آذربایجان غربی که کولاک در آن از سر گرفته شده و نیز برخی محورهای واقع در ارتفاعات استان “آذربایجان شرقی” و نیز محور اشنویه در استان “آذربایجان غربی”، سایر محورهای مواصلاتی کشور مواجه با بارش عمده یا مداخلات جوی خاصی نیستند.

شایان ذکر است، در ادامه وقت امروز، در محورهای واقع در ارتفاعات استانهای “خراسان جنوبی”، “خراسان رضوی” و “خراسان شمالی”، “بارش باران” پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، با عنایت به فرارسیدن “تعطیلات نوروزی” و افزایش سفرها، تمامی کارگاهای جاده ای تا مورخ ۲۰ فروردین ۹۲ تعلیق و محورها به‌طور کامل، پاکسازی گردید.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.