محور ترانزیتی دزفول – اندیمشک به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا, در آیین افتتاح این طرح بزرگ ملی که فرمانداران اندیمشک و دزفول،نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استانی نیز حضور داشتند، معاون مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناه های کشور در سخنانی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

‘خیرالله خادمی’ گفت: طرح بزرگراه اندیمشک، دزفول از طرح های مهم منطقه است که به عنوان کنارگذر این شهرها در محور ترانزیتی اهواز به سمت خرم آباد بوده و باعث انتقال بارهای ترافیکی سنگین از داخل شهر به خارج آن می گردد.

خادمی اظهار داشت: این طرح با عبور از رودخانه دز مسیر ترانزیتی، شرق استان خوزستان را به کریدور شمال و جنوب کشور متصل می کند.

وی با اشاره به مشخصات این طرح گفت: این پروژه دارای ۲۵ کیلومتر طول، ۲۷ متر عرض به شکل آزاد راه، دو پل با مشخصه هر یک به طول ۷۰۰ متر است که ۴ دستگاه تقاطع غیر همسطح در ورودی و خروجی این بزرگراه باعث ایمن سازی محور و کاهش تصادفات خواهد شد.

‘احمد صادقی’ معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل نیز در سخنان کوتاهی بر ضرورت ارتقاء خدمات جاده ای در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

۷۲۸۱/۵۳۸/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۶۱۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.