محور کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به درپیش بودن تعطیلات نیمه خرداد از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی خبرداد و گفت که با هدف تخلیه بار ترافیکی، کندوان و هراز در روز پانزدهم ماه جاری به سمت البرز و تهران یکطرفه می شود.

محور کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ یدالله جهان‌تاب وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد و اظهار داشت: در محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه در هر ۲ مسیر رفت و برگشت تردد خودروها بصورت عادی و روان در جریان است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، از اعمال اجرای طرح محدودیت ترافیکی بمدت ۱۰ روز در محورهای ارتباطی مازندران از چهارشنبه تا روز شنبه ۱۰ تا ۲۰ خردادماه جاری با هدف تسهیل در تردد خودروها و تخلیه بار ترافیکی خبرداد.

جهان تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد : پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

وی با اشاره به تردد بیش از ۵۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: تردد خودرو در این ایام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خردادماه جاری از میدان امیر کبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ خردادماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه ۱۳، ۱۵، ۱۶ و ۱۹ خرداد ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

تردد تمام کامیون، و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی روزهای شنبه، دوشنبه و جمعه مورخ های ۱۳، ۱۵ و ۱۹ خردادماه از ساعت ۶ تا ۲۴ از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه ممنوع است.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد و در شرایط افزایش حجم تردد و ترافیک، ساعات اجرای محدودیت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.