محکومیت هتک حرمت در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هتک حرمت استاندار جدید آذربایجان شرقی در آیین معارفه اش را محکوم کرد.

محکومیت هتک حرمت در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ممتاز نیوز، سید سلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «هتک حرمت سردار پاسدار عابدین خرم، فرزند لایق آذربایجان و یادگار دوران دفاع مقدس در مراسم معارفه این عزیز به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را محکوم مینمائیم.»

بر اساس این گزارش، صبح امروز (شنبه) ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد در آیین معارفه زین‌العابدین خرم ‌رضوی استاندار جدید آذربایجان شرقی، فردی در هنگام سخنرانی با رفتن روی سن، به صورت وی سیلی می‌زند.

هنوز انگیزه او از این اقدام مشخص نشده است.

 استاندار جدید آذربایجان شرقی  در بخشی از “سخنرانی” خود در مراسم معارفه‌اش بعد از این اتفاق  گفت: فرد ضارب را نمی‌شناسم، شکایتی ندارم و او را می‌بخشم.

حمایت نمایندگان آذربایجان شرقی از استاندار جدید

هم‌چنین سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی،  در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتفاق روی داده در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، با ابراز تاسف و محکومیت بی‌حرمتی صورت گرفته به استاندار جدید، بیان کرد: این حادثه ناراحت کننده خاطر شریف مردم استان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و مردم عزیز را رنجاند، ولی ایشان در مقابل این حادثه‌ی ناگوار و غیرمنتظره متانت و صبوری خود را حفظ کرد.

وی در ادامه با اعلام حمایت قاطع نمایندگان و مردم استان از استاندار جدید آذربایجان شرقی تاکید کرد: ایشان با تأسی به سیره پیامر اکرم(ص)، اهل بیت(علیهم‌السلام) و یاران شهیدشان این فرد هتاک را مورد عفو قرار دادند که نشان دهنده بزرگواری ایشان است. از ایشان می‌خواهیم ان‌شاءالله با قدرت و عزت کار خود را در سمت جدید آغاز کنند که همه ما پشتیبان ایشان هستیم.

واکنش  سپاه عاشورا نسبت به حاشیه مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی

سپاه عاشورا در بیانیه خود که به دنبال رخ دادن حادثه هتک حرمت استاندار آذربایجان شرقی؛ عابدین خرّم منتشر شد نوشته است: خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان ، پاسداران و قاطبه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان را مکدر نمود.

سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت های سردار خرّم در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و عرصه خدمت رسانی و نیز رفتار کریمانه ایشان در این موضوع قدردانی نموده و از خدای متعال توفیقات آن مجاهد خستگی ناپذیر را در خدمت به مردم شریف آذربایجان مسئلت می نمائیم .

انتظار دارد دستگاه های مسئول ضمن بررسی موضوع ، برخورد قانونی را با فرد خاطی انجام داده و از تکرار چنین مواردی پیشگیری نمایند .

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.