محکومیت هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) توسط قضات و کارکنان دادگستری استان سمنان

قضات و کارکنان دادگستری کل استان سمنان با انتشار اطلاعیه‌ای بی‌احترامی به ساحت پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا،‌ متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: «بسم الله الرحمن الرحیم، یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

می خواهند نور خدا را با دهان‏ هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏ کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند. (سوره‌ی مبارکه‌ی صف، آیه‌ی ۸).

در عصری که ندای برادری و برابری که از آموزه های زیبای قرآن کریم و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه و آله وسلم می باشد بر زبان اکثر آزادگان و طرفداران واقعی حقوق بشر بدون توجه به دین و مذهب شنیده می شود و خود بیانگر عظمت، درستی و صداقت تعالیم انسان ساز اسلام عزیز است، دشمنان آزادگی، بی توجه به اعتقادات جمع کثیری از بشریت، در حرکتی نابخردانه و تاسف برانگیز به حریم قدسی پیامبر عظیم الشانی که ساحت عظیم رستگاری برای تمامی مسلمین و مردم جهان است اهانت نموده و موجبات خشم و اندوه مسلمانان، اندیشمندان و آزادمردان جهان را فراهم ساخته اند.

قضات و کارکنان دادگستری کل استان سمنان این اقدام موهن ، حادثه دردناک و هتک حرمت را محکوم نموده و ضمن تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر “عجل الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری “مدظله العالی”، مسلمانان و آزادگان جهان، و مردم غیور ایران اسلامی، خواستار مجازات عاملان این عمل قبیح می باشند».

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.