محکومیت یک اماراتی دارای همسر ایرانی

۲۷م دیماه ،

متهم در بازجویی ها به اتهامات علیه خود اعتراف کرده است. او با دو نفر از کنسولگری یک کشور خارجی در سال ۲۰۰۸ دیدار کرد تا به او در زمینه مسئله ای مربوط به همسر ایرانی اش کمک کنند.

ممتازنیوز: یک اماراتی دارای همسر ایرانی به سبب جاسوسی به ۷ سال زندان محکوم شد.

 دادگاهی در ابوظبی یک شهروند اماراتی که با یک زن ایرانی ازدواج کرده است، به جرم جاسوسی برای یک کشور خارجی به هفت سال زندان محکوم شده است. 

خبرگزاری رسمی امارات (وام) با گزارش این خبر اضافه کرد: دادگاه عالی، “سالم موسی فیروز خمیس” شهروند اماراتی را به اتهام ارتباط پنهانی با کشور خارجی به هفت سال زندان محکوم شده است. نام این کشور ، اعلام نشده است.

وام افزود: متهم در بازجویی ها به اتهامات علیه خود اعتراف کرده است. او با دو نفر از کنسولگری یک کشور خارجی در سال ۲۰۰۸ دیدار کرد تا به او در زمینه مسئله ای مربوط به همسر ایرانی اش کمک کنند.

این منبع ادامه داد: پس از چند دیدار با این ۲ نفر، آنها از متهم خواستند در مقابل دریافت پول اطلاعاتی را دربارهٔ نیروهای مسلح امارات ارائه کند. متهم بازنشسته نیروهای مسلح امارات است.

ایران و امارات گرچه همکاری بسیاری بالایی در زمینه بازرگانی دارند اما بر سرموضوع جزایر سه گانه ، روابط پرتنش سیاسی را تجربه می کنند.

امارات مدعی مالکیت بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس است اما ایران این ادعا را به صورت کامل رد می کند.

عصرایران

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.