مخابرات ادامه اجرای هم‌کدی تلفن ثابت در سایر استانها را به توافق بر سر تعرفه مشروط کرد

۳۱اردیبهشت،

 

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: چیزی در مورد پرداخت نیمی از هزینه‌های حذف کدهای داخل‌شهری به ما اعلام نشده و استان قم را روی صحبت‌های انجام‌شده هم‌کد کردیم که تا زمان توافق و به نتیجه رسیدن، استان دیگری را هم‌کد نخواهیم کرد.
 
داود زارعیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صحبت وزیر ارتباطات مبنی بر پرداخت بخشی از هزینه‌های همکدی توسط وزارت ارتباطات گفت: هنوز چیزی در این مورد به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. وزارت ارتباطات پیشنهادهایی داده اما مورد توافق قرار نگرفته است.
 
همکدی در سایر استان به شرط توافق بر سر هزینه
 
وی ادامه داد: مخابرات همکدی در استان قم را با توجه به صحبت‌های شده، انجام داده است، اگر به نتیجه و توافق برسیم در مورد مباحث تعرفه همکدی، سایر استان‌ها را نیز انجام می‌دهیم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که فعلاً چه تعرفه‌ای در استان تازه همکد شده قم اعمال می‌شود، گفت: فعلاً تعرفه سابق همکدی یعنی پالس ۵۵٫۷۱ ریال محاسبه می‌شود.
 
معاون شرکت مخابرات ایران در خصوص استان بعدی اجرای طرح همکدی اظهار داشت: در صورت توافق با وزارت ارتباطات و به نتیجه رسیدن تعرفه، استان بعدی که طرح همکدی در آن اجرا خواهد شد استان مرکزی است.
 
وی توضیح داد: استان مرکزی نیز مانند استان قم نسبتاً استان مرکزی است.
 
وی در پاسخ به این سؤال که پرداخت نیمی از هزینه‌های همکدی توسط وزارت ارتباطات و مابقی توسط مخابرات، از نظر مخابرات قابل قبول است یا خیر، گفت: به جزئیات پیشنهاد بستگی دارد. اگر پیشنهاد به گونه‌ای باشد که مخابرات در کوتاه‌مدت مبلغی را بپردازد ممکن است بپذیریم.
 
وی ادامه داد: درنهایت باید ببینیم پیشنهاد چیست و مورد تحلیل قرار گیرد.
 
معاون شرکت مخابرات ایران ادامه داد: اگر کلیات نظر ما تأمین شود خواهیم پذیرفت و کلیات نظر ما این است که هزینه‌ای بابت همکدی به مخابرات پرداخت شود، اگر بدانیم در درازمدت هزینه جبران می‌شود، انجام می‌دهیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.