مخابرات: ارسال SMSانبوع متوقف نشده؛ متمرکز شده!

۰۲خردادماه،

 

ارسال پیامک‌های انبوه به هیچ عنوان متوقف نشده و تنها در شیوه‌ی اجرای این کار تغییراتی صورت گرفته و پس از این به صورت متمرکز ارسال می‌شود.
 
به گزارش ایسنا به نقل از مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در قبل پیامک‌های انبوه از طریق شرکت ارتباطات سیار و یا بعضی از شرکت‌های CP که طرف قرار‌داد مخابرات می باشند، ارسال می‌شد اما از این پس قرار بر آن است که شرکت‌های CP مطابق قبل کار خود را انجام داده و پس از جذب و آماده‌سازی پیامک‌ها برای ارسال آنها را به شرکت ارتباطات سیار بفرستند تا دیگر شاهد ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای شماره‌هایی که اعلام کرده‌اند علاقه‌ای به دریافت این پیامک‌ها ندارند، نباشیم.
 
زارعیان با تاکید بر این‌که در شیوه‌ی تازه تغییری از نظر هزینه‌ها ایجاد نمی‌شود، اظهار کرده است: تنها تفاوتی که میان این دو شیوه وجود دارد آن است که از این پس مشترکان به جای ‌آن‌که از چند مرجع پیامک تبلیغی دریافت کنند، تنها از یک منبع پیامک می‌گیرند.
 
براساس اطلاعات نشریه ارتباطات، او دربارهٔ‌ی سبب چنین اقدامی توضیح داد: حدود ۱۳ درصد از مشترکان خواسته بودند که پیامک‌های تبلیغاتی برای آنها ارسال نشود، اما با این وجود گاه این اتفاق رخ می‌داد و سبب نارضایتی بعضی از آنان شده بود.
 
وی هم‌چنین یادآور شد: در این زمینه پیش از این نظرسنجی صورت گرفته بود تا براساس آن هر یک از کاربران که علاقه‌ای به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند این موضوع را اطلاع دهند. اکنون هم شماره تماس ۹۹۹۰ آماده پذیرش دیدگاه کاربران مبنی بر این موضوع است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.