مخابرات: اینترنت ما هیچ مشکلی ندارد/بامسولان رگولاتوری صحبت کردیم تا از این به بعد برای انتشار یافتن اینگونه خبرها هماهنگی و تعامل داشته باشند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران معتقد است که در حال حاضر اینترنت پرسرعت (ADSL) مخابرات هیچ‌گونه مشکلی ندارد.
 
داوود زارعیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوشنبه شب برای مدت زمانی حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه حدود ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ نفر از مشترکان دچار مشکلاتی شدند که به سبب انجام عملیات سوییچ در یکی از مراکز ما بود که این موضوع ظرف مدت ۲۰ دقیقه برطرف شد.
 
وی با بیان این‌که در میان یک میلیون مشترک اینترنت شرکت مخابرات ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ نفر رقم بالایی محاسبه نمی‌شود، تاکید کرد: به همین سبب ما این موضوع را به صورت گسترده و عمومی اطلاع‌رسانی نکرده و سعی کردیم از طریق پیامک و یا تلفن در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم. اکنون هم هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و حتی در دوره‌ی یاد شده هم تنها کاربرانی که در آن زمان اینترنت پرسرعت آنها خاموش بود برای مدت ۲۰ دقیقه دچار مشکل شدند.
 
زارعیان در عین حال یادآور شد: با مسوولان رگولاتوری صحبت‌هایی شده است که از این پس برای انتشار یافتن این‌گونه خبرها هماهنگی و تعامل بیشتری میان دو شرکت وجود داشته باشد.
 
به گزارش ایسنا، امروز به نقل از معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد: بررسی‌های رگولاتوری در بخش مانیتورینگ آنلاین سرویس‌های فناوری اطلاعات نشان می‌دهد در چند روز اخیر در ارائه‌ی سرویس اینترنت به مشترکین به ویژه مشترکین اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت مخابرات ایران در استان‌های تهران، اصفهان، گلستان، کردستان و مازندران اختلالاتی وجود داشته است.
 
حسن رضوانی با بیان این‌ مطلب گفت: با پیگیری‌های رگولاتوری در حال حاضر شرکت مخابرات ایران اقدامات لازم را برای حل این اختلالات و ارائه‌ی خدمات باکیفیت انجام می‌دهد.
 
وی در عین حال تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات انتقال داده (PAP) در ایجاد این اختلالات نقشی نداشته و به روال معمول خدمات خود را ارائه می‌دهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.