مخابرات: ظرفیت اینترنت پرسرعت تهران و البرز افزایش می‌یابد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با توجه به توسعه ظرفیت پهنای باند اینترنت ازسوی شرکت ارتباطات زیرساخت و تعامل مخابرات با آن شرکت ، ظرفیت پهنای باند  مخابرات استان تهران ۵۰ درصد و استان البرز ۱۰۰ درصد ظرف یک ما ه آینده افزایش می یابد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، غلامرضا شیدایی نایب رییس و عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران با بیان این مطلب که با افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پهنای باند در استان تهران وضعیت کیفیت و سرعت خطوط اینترنت پرسرعت (ADSL) مخابرات ارتقا می یابد گفت: به زودی شاهد افزایش رضایت مندی مشتریانی که نسبت به دریافت اینترنت پرسرعت از شرکت مخابرات استان تهران اقدام کردند خواهیم بود.
 
وی در پاسخ به سوال مبنی بر کاهش قیمت اینترنت خاطر نشان کرد: با برنامه های اعلام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هدایت سازمان تنظیم مقررات و همکاری شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات و نیز شرکت های PAP در آینده شاهد کاهش قیمت اینترنت برای کاربران می شویم.
 
شیدایی گزینه های اصلی تاثیرگذار در تعرفه اینترنت برای کاربران نهایی را، قیمت تجهیزات لایه دسترسی و انتقال، قیمت پهنای باند دریافتی از GateWay ورودی کشور، هزینه های نیروی انسانی و انرژی مصرفی در بخش و نیز هزینه تجهیزات جانبی منصوبه اعلام کرد و گفت: با توجه به کاهش نرخ دلار و تورم در کشور امکان کاهش تعرفه اینترنت برای کاربران بوجود آمده است.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه تازه وزارت ارتباطات و فنی آوری اطلاعات در زمینه گسترش توسعه IT درنقاط محروم، شرکت مخابرات نیز آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با دولت و کاهش تعرفه اینترنت و توسعه IT در کشور و بخصوص در نقاط محروم اعلام می دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.