مخابرات کرمان: تالیا ۳G میشود!

۰۹اردیبهشت،

 

شرکت مخابرات استان کرمان گفت: سیم‌کارت‌های تالیا ماه جاری در کرمان توزیع می‌شود و به‌زودی سومین نسل تلفن همراه در این استان زنگ می‌خورد.
 
علیرضا مهدوی امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در ماه‌ جاری سیم‌کارت‌های تالیا توسط شرکت مخابرات در کرمان توزیع و سومین نسل تلفن همراه در این استان فعال می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون شبکه تلفن همراه تالیا در ۴۰ درصد نقاط استان کرمان فعال شده است، عنوان کرد: این نسل تلفن همراه در شهرهای کرمان، رفسنجان، بم، سیرجان، جیرفت و روستاهای دارای خط تلفن همراه فعال شده است.
 
مدیرعامل مخابرات استان کرمان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در مورد اعتراض مردم نسبت به عدم اطلاع‌رسانی مناسب برای هزینه‌های مربوط به تلفن‌های همراه اظهار داشت: در بخش اعلام هزینه‌های تلفن ثابت دو یا سه بار در ماه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.
 
مهدوی با بیان اینکه در بخش تلفن همراه نیز رقم هزینه‌ها از طریق پیام کوتاه به اطلاع مشترکان رسانده می‌شود، افزود: ‌مشترکان می‌توانند با ارسال پیامک به ۹۹۹۰ از آخرین وضعیت هزینه‌های مکالمه خود مطلع شوند.
 
وی تصریح کرد: هزینه‌های تلفن همراه روستایی در تمام روستاهای استان کرمان از پس‌پرداخت به پیش‌پرداخت تبدیل شده است و مشترکان تازه در روستاها می‌توانند با خرید کارت‌های اعتباری هزینه‌های تلفن خود را کنترل کنند.
 
این مسئول ادامه داد: مشترکان شرکت مخابرات استان کرمان می‌توانند مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق شماره تلفن‌های اطلاعات مردمی ۲۲۰۸۸۵۰ و ۲۲۰۸۲۲۰ مطرح کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.