مخاطبان اردوزبان شبکه سحر “اخبار انتخابات” را پیگیری می کنند

۰۵خردادماه،

سیمای اردو شبکه سحر در برنامه های مختلف خبری، سیاسی و اجتماعی خود به انعکاس خبرها انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، داود اسکندری مدیر سیمای اردو در مورد برنامه های این سیما برای پوشش یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بخش های مختلف خبری سیمای اردو که هر روز ساعت ۸:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه و ۱۷:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه پخش می گردد، به انعکاس این رخداد مهم ملی- سیاسی می پردازند.
وی افزود: برنامه روزانه “مطبوعات” به تهیه کنندگی هدایت ا… طاهرزاده و زینت چنانی افشار که هر روز به جز جمعه ها ساعت ۱۵:۰۰ به طور زنده به روی آنتن می رود و برنامه “مطبوعات هفتگی” به تهیه کنندگی هدایت ا… طاهرزاده که جمعه ها ساعت ۱۵:۰۰ پخش می گردد، نیز در این ایام به بررسی خبرها مربوط به انتخابات ایران می پردازند.
اسکندری از برنامه های “انداز جهان” (میزگرد سیاسی) و “ایران در یک نگاه” به عنوان دیگر برنامه های ترکیبی سیمای اردو که به موضوع انتخابات خواهند پرداخت نام برد و اظهار کرد: “انداز جهان” (میزگرد سیاسی) به تهیه کنندگی سید محسن رفیعی پورعلوی تا کنون ۳ ویژه برنامه را به موضوع انتخابات اختصاص داده و از ابتدای خرداد ماه تا ۴ روز قبل از انتخابات یعنی ۲۰ خرداد ماه هر هفته ۲ ویژه برنامه را به بررسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص خواهد داد. این برنامه هر روز به جز دوشنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۵ دقیقه به طور زنده پخش می گردد.
برنامه “ایران در یک نگاه” به تهیه کنندگی محسن روخ دوست نیز از دو هفته مانده به انتخابات، ۲ ویژه برنامه را به انعکاس این اتفاق اختصاص خواهد داد. این برنامه دوشنبه ها ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۵ دقیقه به طور زنده روی آنتن سیمای اردو می رود. /ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.