مخاطبان انیمیشن منتظر افتتاح شبکه پویا بودند

مخاطبان شبکه پویانمایی سالها منتظر افتتاح این شبکه بودند تا بتوانند به افزایش کیفیت آثار ایرانی کمک کنند.

فرخ یکدانه کارگردان انیمیشن به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: افتتاح شبکه پویا یکی از بهترین اتفاقاتی است که در عرصه انیمیشن کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ویژگی مثبت این اقدام در این بوده که تولید کنندگان و دست اندرکاران را امیدوارکنندگان و دست اندرکاران را امیدوار به تولید هر چه بیشتر کارهای داخلی می‌کند.

این کارگردان افزود: ذهنیت متولیان این امر به این قضیه معطوف بوده که بیشتر تولیدات این شبکه شامل ‌آثار داخلی باشد که برای این قضیه نیاز به برنامه جدی داریم.

یکدانه عنوان کرد: مخاطبان کودک و نوجوان سالها منتظر این اتفاق بودند و در همین راستا تولیدات داخلی باید بتواند از لحاظ کیفی و کمی تامین شود.

این کارگردان اظهار داشت: با افتتاح شبکه پویا کودکان ما این اختیار را دارند که در هر ساعت از شبانه روز بتوانند انیمیشن مختص به ایران را ببینند.

وی بیان کرد: تولیدات داخلی باید متناسب با خواسته های فرهنگی صدا و سیما باشد و در همین راستا باید به بخش تولیدات ایرانی سالهای گذشته که منافاتی با فرهنگ کشور ندارند اقدام کنیم.

یکدانه ادامه داد: به طور حتم مدیران و دست اندرکاران در سیاستگذاری برای بخش فیلم ها فکرهایی را برای نمایش آثار خوب انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: پخش کارهای خارجی در کنار ایرانی حس رقابت را افزایش داده که به صنعت انیمیشن کمک کرده و تولید کنندگان این هنر در سطح بالایی از تولید قرار می‌گیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.