مخاطبان خبرآنلاین:وعده های نان باکیفیت چه شد؟/گرانی که شد نان هم لاستیک شد!

در پی انتشار اخباری در خصوص قیمت نان، از جمله “نان گران شد“، “قیمت جدید نان در چند استان‌ اعلام شد ” و “معاون استاندار:هیچ نانوایی حق افزایش قیمت ندارد/نانوایان:وقتی آرد و کارگر گران شده چرا افزایش ندهیم؟” واکنش های متنوعی را در میان مخاطبان خبرآنلاین برانگیخت که در این میان انتقاد آنها از افت کیفیت نان با وجود افزایش مستمر قیمت ها جالب توجه تر از نقدهایی بود که منحصر به گلایه صرف از گرانی نان بود.

بخشی از این نظرات بدین شرح است:

عارف: امروز صبح رفتم ۱۱ تا لواش گرفتم شده۱۵۰۰٫ تازه اصلاً هم کیفیت نداره و کاملا کوچیک شده و به اندازه کف دست میشه خوردش تازه عین پوست پیاز نازکه. آقایان محترم فکری کنید… خواهش می کنم…

محسن خان: نان تافتون یا لاستیک جرثقیل !!؟ کیفیت حلقه ی گمشده این لاستیک.

الی: قیمت نان را گران کنید اینی که دست مردم می دهند لاستیکه!

بدون نام: بیچاره مردم خوش به حال نون خشکیا.

حمید: این نان با کیفیت که می گن کجا می فروشند؟چرا من هیچ وقت نمی بینم؟

پرهام: بعد از اجرای قانون هدفمندی کیفیت نان به شدت کاهش پیدا کرده به خصوص نان سنگک و دولت و سازمان بازرگانی هیچ نظارتی بر کار نانوایان ندارد و فقط هر چند وقت قیمت ان را افزایش می دهد.

حسن: پس چی شد هی وعده می دادن که گرون کنیم نون چه کیفیتی پیدا می کنه.حالا چی شد پس؟نون هم کوچیک شده هم قابل خوردن نیست وقتی سرد می شه.

نقی: این هم یک تجربه دیگر که نشان داد عامل قیمت هیچ کمکی به بهبود کیفیت و رقابت در اقتصاد ایران نمی کند. ما مساله فرهنگی داریم تا وقتی راه از کار زدن رو بلدیم و از سودمون پایین نمی یایم همین آش و همین کاسه و افزایش قیمت به بدتر شدن اوضاع کمک می کنه! والا نان هی گران شد ولی هم اندازه و هم کیفیت آن افت کرده است.

شما هم اگر در این خصوص نظری دارید، آن را برای ما ارسال کنید.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.