مخاطبان شبکه سحر همان نور معروف را می بینند

۰۹اردیبهشت،

فیلم تلویزیونی «همان نور معروف» این هفته مهمان خانه های مخاطبان سیما خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ این فیلم تلویزیونی  به  مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی برای پخش از سیمای آذری این شبکه به زبان آذری برگردانده شده و در جدول پخش این سیما جای گرفته است.

” همان نور معروف ” بر اساس ترجمه ای از غلامرضا صفوی و صدابرداری ساناز اکبری برگردان شده است.در این فیلم تلویزیونی سعید بحرالعلومی، مهدی حسین زاده، ونوس محسن زاده و حبیب بحرالعلومی به عنوان صداپیشه به کار دوبله پرداخته اند.

 این فیلم تلویزیونی به کارگردانی جواد افشاری به سفارش سیما فیلم تولید شده است وداستان مردی به نام عطا را به تصویر می کشد که در یک شرکت پل سازی مشغول به کار است. او معلولی موفق و فعال است که قبل خود را فراموش کرده و هیچ چیز از قبل و جوانی خود در یاد ندارد و ذهنش قبل ای خیالی برای او ساخته است اما …

آرش مجیدی، سروش صحت، عباس امیری، اسماعیل سلطانیان، مریم کاویانی، عباس غرالی و … در ” همان نور معروف ” به ایفای نقش پرداخته اند.

” همان نور معروف” یکشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۰ دقیقه از کانال یک شبکه بین المللی سحر برای مخاطیان سیمای آذری به روی آنت خواهد رفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.