مخالفت اوباما با مصوبه کنگره بازی ظاهری بیش نیست

۱۵م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مخالفت اوباما با مصوبه کنگره آمریکا در رابطه با تحریم‌های تازه علیه ایران، بازی ظاهری بوده چرا که بدون شک اوباما مانند اعضای کنگره تحت تاثیر سیاست‌های لابی صهیونیستی است.

محمد ساجدی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصویب متن تحریم تازه علیه ایران از سوی کنگره آمریکا گفت: این تحریم‌های تازه با وجود تصویب توسط تمامی سناتورها برای اجرا و قانونی شدن به امضای باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نیاز دارد.
 
وی ادامه داد: بعضی معتقدند تاخیر اوباما،‌ در امضای این مصوبه نشانه عدم رضایت اوست، اما این طور نیست چراکه در آمریکا تصمیم‌گیر اصلی لابی صهیونیستی است که اوباما نیز بدون شک برای تحکیم موقعیت خود هم سوی سیاست آن قدم بر می‌دارد.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: مخالفت اوباما با این مصوبه، بازی ظاهری است چرا که آن‌ها تلاش می‌کنند از این طریق جنگ روانی ایجاد کرده و اوضاع داخلی آمریکا را در مورد مسائل ایران نا به سامان جلوه دهند در حالی که چنین چیزی واقعیت ندارد و آنها هیچ‌گونه اختلافی در مورد تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران با یکدیگر ندارند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.