مخالفت با ساخت و ساز در محوطه برج میلاد

۲۸اردیبهشت،

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه استانداری با هر نوع ساخت‌وسازی که موقعیت پروژ ملی برج میلاد را دچار خدشه کند مخالف است، گفت: با شهرداری در جهت مخالفت با این پروژه مکاتبه می‌کنیم.

به گزارش Consbank، محمدرضا محمودی دربارهٔ احداث دو ساختمان متعلق به هتل در حریم برج میلاد تهران که گودبرداری آن نیز انجام شده است، اظهار کرد: شورای شهر نیز با این اقدام مخالف است و عنوان شده که برج میلاد باید به عنوان نمای سمبلیک تهران باقی بماند و هیچ سازه‌ای در محوطه آن احداث نشود.

محمودی مدعی شد: ممکن است شهرداری از پیش قردادی را منعقده کرده و پول آن را از سرمایه‌گذار اخذ و در جای دیگری هزینه کرده باشد که در حال حاضر در این خصوص پاسخگو نیست.

شورای شهر پیش از این اعلام کرده بود که چندی پیش خبردار شدیم که شهرداری در حال اجرای پروژه‌ای در جوار برج میلاد است و از آنجا که هرگونه ساخت و ساز در حریم این برج باید به دقت مضاعفی به لحاظ معماری و حفظ نمای بصری انجام شود، لذا از دست اندرکاران این پروژه دعوت کردیم که در کمیسیون عمران گزارشی ارائه کنند. بر اساس این گزارش، شهرداری تهران قصد دارد در کنار برج میلاد دو ساختمان بلند مرتبه با ارتفاع بیش از ۵۰ طبقه بسازد.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.