مخالفت رژیم صهیونیستی با ورود آوارگان سوری به جولان

۰۱م اسفند ،

333-45.jpg

ارتش رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی نسبت به افزایش درگیری‌ها در سوریه اعلام کرد: هرگز اجازه نمی‌دهیم جولان به پناهگاه آوارگان سوری تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری لبنان ۲۴، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم نسبت به گسترش دامنه درگیری‌ها در سوریه به ویژه پس از کشیده شدن درگیری‌ها به مناطق نزدیک به مرزهای سوریه با اراضی اشغالی به شدت ابراز نگرانی و تاکید کرده که اجازه نمی‌دهد جولان به پناهگاه‌ آوارگان سوری تبدیل شود.

همچنین منابع نزدیک به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارتش به نیروهای خود در منطقه اشغالی جولان دستور داده تا از ورود سوری‌های آواره‌ای که از سوریه خارج می‌شوند، ممانعت کنند.

علاوه بر این منابع مذکور تاکید کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در حال آمادگی کامل برای ممانعت از ورود آوارگان سوری می باشند و اجازه نمی‌دهند جولان به مرزهای ترکیه با سوریه تبدیل شود.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بیمارستانی را برای رسیدگی به موارد اورژانسی در مرزهای سوریه ایجاد کرده است تا به این وسیله به زخمی‌های سوری که از سوریه به داخل اراضی اشغالی می‌گریزند، رسیگی شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.