مخالفت مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی به‌دلیل عدم اجرای الزامات فاز اول

۳۰م دیماه ،

صرامی‌فروشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس به سبب عدم اجرای الزامات در فاز اول با اجرای فاز دوم این طرح مخالف است، گفت: در صورت عملکرد دولت در مورد الزامات طرح هدفمندی، مجلس مخالفتی برای اجرای فاز دوم نخواهد داشت.

“محسن صرامی فروشانی” نماینده خمینی‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات دولت و مجلس و خبرهای انتشار یافته در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها گفت: مجلس به سبب عدم اجرای الزامات در فاز اول با اجرای فاز دوم این طرح مخالف است.

وی در خصوص خبرها انتشار یافته در مورد اینکه سهم دولت، تولید و مردم در اجرای فاز دوم به ترتیب ۲۰، ۳۰ و ۵۰ درصد است، گفت: هیچ تفاهمی که منجر به تصویب مصوبه نهایی در این خصوص باشد صورت نگرفته و خبرها انتشار یافته در این زمینه فقط در حد خبرگزاری‌ها است، ولی اساس این مذاکرات بر این است که تا مصوبه‌ای نهایی نشده خبرها منتشر نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کسانی که این خبرها را از بدو جلسه بازگو می‌کنند متوجه این مسئله نیستند که در حال حاضر شرایط بحرانی در کشور حکمفرما است، اگر غیر از این بود دولت و مجلس در این زمینه جلسات اضطراری برگزار نمی‌کردند.

وی افزود: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که باید یک‌سری مسائل ناگفته باقی بماند تا دشمنان ملت نتوانند برنامه‌های خنثی‌کننده خود را تبیین کنند؛ درصدهای انتشار یافته، درصدهای نهایی مصوب نیست و باید صبر کرد تا مصوبه نهایی و اتفاق نظر کلی صورت گیرد.

صرامی‌فروشانی در پایان اظهار داشت: جلسات برگزار شده در این زمینه در حد کارشناسی و کمیته‌ای بوده و در هفته آینده با حضور روسای قوا پیشنهاد مطرح شده، بررسی و مصوبات نهایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.