مخالف واگذاری و فروش پارک پردیسان هستیم

 فارس: کمال‌الدین پیرموذن اظهار داشت: موضوع فروش پارک پردیسان را از طریق فراکسیون محیط زیست مورد پیگیری قرار داده‌ایم و به صورت کتبی نیز از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اطلاعات لازم را در این‌باره به منظور تصمیم‌گیری در صحن مجلس درخواست کرده‌ایم.

وی گفت: به دلیل اهمیت موضوع دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای در محل سازمان محیط زیست با رئیس این سازمان داشتیم و وی ضمن تکذیب این موضوع گفت که ما به دنبال اجرای طرح مرتبط پارک پردیسان هستیم که این طرح توسط شرکت‌های معتبر خارجی قبل از پیروزی انقلاب صورت گرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به تکذیب فروش یا واگذاری پارک پردیسان از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ادامه داد: به هر حال ما در فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی مجوزهایی دیده‌ایم که از طریق هیئت دولت، مجوز به سازمان محیط زیست برای واگذاری پارک پردیسان داده‌اند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس تصریح کرد: به جدیت و به شدت مخالف واگذاری یا فروش این پارک پایتخت هستیم زیرا تنفس‌گاه تهران است و باید حفظ شود.

پیرموذن ادامه داد:‌ اگر زمانی خواستند پارک پردیسان را واگذار کنند باید به شهرداری و شرکت‌هایی که می‌تواند احیاگر همین فضای سبز و توسعه آن باشد واگذار شود.

وی گفت:‌ به جدیت بر عملکرد همه مسئولان، از رئیس‌جمهور تا دهدار ناظر هستیم تا اقدامات‌شان برای کشور و پایتخت مشکل‌زا نباشد.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: با توجه به اینکه موضوع فروش یا واگذاری پارک پردیسان تکذیب شده اما ما پیگیر این موضوع در مجلس و فراکسیون محیط زیست خواهیم بود.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.