مدارس ابتدایی اولویت وزارت آموزش و پرورش

جام جم آنلاین: مراسم استقبال از آغاز سال تحصیلی ۹۲-۹۱ و نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در مدارس ابتدایی سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمید رضا حاجی بابایی در گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران در  برگزارشد ، با اشاره به آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید و استقرار نظام آموزشی ۳-۳-۶ ،افزود: اولویت اقدامات وزارت آموزش و پرورش دوران ابتدایی است و وزارت آموزش و پرورش در برنامه ریزی های خود بگونه ای حرکت خواهد کرد که از بهترین نیروها دراین دوره استفاده شود.

وی افزود : با توجه به اهمیت دوره ابتدایی ، ضرورت دارد مسوولان اداره های کل آموزش و پرورش سراسر کشور برنامه های خود را معطوف به این دوره تحصیلی کرده و زنگ استقبال از سال تحصیلی جدید هم در مدارس ابتدایی نواخته شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ هزار دانشجو تا چهار سال آینده در وزارت آموزش و پرورش بکارگیری خواهند شد ، افزود: از مجموع دانشجویان ، بیش از ۱۶ هزار دانشجوی نخبه و کارآمد مختص دوره ابتدایی است و در این دوره بکارگیری می شوند.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش با توجه به اجرای سند تحول بنیادین ، ۴۰ پروژه را به صورت همزمان اجرایی کرده است ، افزود: تغییر مدارس از نوبت بعدظهر به نوبت صبح، استقرار نظام آموزشی ۳-۳-۶ ، ساماندهی کیفی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، راه اندازی مدارس قرآنی ، طرح تعطیلی ۵ شنبه ها در مدارس و … از جمله اقدامات اجرایی وزارت آموزش و پرورش است .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.