مدارس شهرستانهای استان تهران فردا وپس فردا تعطیل نیست

۱۱م دیماه ،

جواد ذاکری در مصاحبه با واحد مرکزی خبرافزود: ‌بنابراعلام استانداری استان تهران فردا و پس فردا همه مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به ویژه شهر ری باز و فعال است.
وی با اشاره به انتشار یافتن بعضی خبرها دربارهٔ تعطیلی مدارس شهرری به سبب آلودگی در بعضی رسانه ها این موضوع را تکذیب کرد.
در چهارمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مصوب شد مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک شهر تهران فردا و پس فردا تعطیل است.

تعطیلی مدارس ابتدایی شهر تهران در دو روز آینده
مدارس ابتدایی شهر تهران، فردا و پس فردا تعطیل است .

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ در چهارمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مصوب شد مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک فردا و پس فردا تعطیل است.
در این جلسه همچنین تصویب شد ،محدوده زوج و فرد از در منازل اجرا شود.
همچنین، فروش روزانه طرح ترافیک در دو روز آینده متوقف می گردد.

 توقف عرضه مجوزهای روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک هم اعلام کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته، عرضه مجوز روزانه ورود به طرح ترافیک با هدف کاهش آلودگی هوا متوقف شد.
بهروز گفت: سه شنبه و چهار شنبه ، همه عوامل فروش کارت های روزانه طرح ترافیک از سطح شهر جمع آوری می شوند و دارندگان کارت های پرداخت عوارض نیز که از قبل کارت های پرداخت را تهیه کرده اند و در اختیار دارند امکان ثبت پلاک خود در سیستم را از طریق پیامک ۲۰۰۰۱۸۸۸ به مدت دو روز نخواهند داشت.
در روزهای سه شنبه و چهار شنبه پایگاه اینترنتی ثبت نام برای مجوزهای روزانه نیز فعال نخواهد بود.

 ابلاغیه استانداری تهران به دستگاههای اداری و اجرایی در خصوص تعطیلات

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: کارمندانی که فرزند دبستانی ، پیش دبستانی و یا مهدکودکی دارند، می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.
محمد رضا محمودی در حاشیه چهارمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در مصاحبه با خبرنگار ما با اشاره به مصوبات این کمیته از جمله تعطیلی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای مدارس ابتدایی پیش دبستانی و مهدهای کودک افزود : در این خصوص ابلاغیه ای برای دستگاههای اداری و اجرایی شهر تهران صادر شده است تا با مرخصی این گروه از کارکنان دولت موافقت شود.
وی گفت: مدیران دستگاهها همچنین می توانند از توان کارکنان خود در منزل به صورت دورکاری استفاده کنند .
محمودی با تاکید بر اینکه پایداری هوا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز ادامه دارد، افزود: در صورتی که آلودگی هوا بیش از حد مجاز اعلام شود کمیته اضطرار با تشکیل جلسه ای در روز جمعه برای روزهای بعد تصمیم گیری می کند.
وی در پاسخ به اینکه چرا امروز که الودگی هوا در بعضی مناطق شهر تهران بیش از حد مجاز اعلام شد کمیته اضطرار هیچ تصمیمی نگرفت، گفت: ملاک تصمیم گیری جامع برای کمیته اضطرار، معدل الودگی در همه مناطق شهر تهران است .

کندی تردد در بعضی محورهای خراسان رضوی به سبب بارش برف 
بارش برف در بعضی محورهای خراسان رضوی تردد را با کندی مواجه کرده است .
مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی اعلام کرد : هم اکنون برف محورهای جوین ، جغتای ، قوچان و گردنه تیوان درگز را فرا گرفته و تردد را با کندی مواجه کرده است .
رانندگان هنگام عبور در این محورها به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ  مجهز باشند وبا سرعت مطمئنه رانندگی کنند .

هم اکنون همه محورهای خراسان رضوی باز است و تردد در آن در جریان است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.