مدارس علمیه گلستان میزبان یار مهربان می شوند

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت – ۰۱:۰۶:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- با برگزاری نمایشگاه تازه های نشر کتاب در سطح مدارس علمیه گلستان، طلاب این استان به استقبال یار مهربان می روند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده در همین خصوص اظهار داشت: نمایشگاه تازه های نشر کتاب به همت حوزه علمیه گلستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان به مدت چهار روز در حوزه علمیه این استان دائر می باشد.
رییس اداره پژوهش حوزه علمیه استان گلستان ادامه داد: حوزه علمیه استان گلستان با توجه به عنایت ویژه مقام معظم رهبری در امر کتابخوانی و اطلاع یابی روحانیون از تازه ترین کتب انتشار یافته، در تعاملی مثبت با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان، نمایشگاه تازههای نشر کتاب را در سطح مدارس علمیه استان برگزار می کند.
وی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، ابراز داشت: از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، آشنایی طلاب با تازه ترین کتب منتشرشده و همچنین بسترسازی برای فضای کتابخوانی و ترغیب در امر خرید کتاب می باشد.
رییس اداره پژوهش حوزه علمیه گلستان، با اشاره به شیوه اجرای این نمایشگاه گفت: بر اساس توافقی که با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان صورت پذیرفته، حدود ۳۰۰ جلد کتاب در اختیار حوزه علمیه استان قرار گرفته و این نمایشگاه به ترتیب در تمام مدارس علمیه استان دائر خواهد شد.
حجت الاسلام محمدزاده در خاتمه بیان داشت: در اولین قدم، این نمایشگاه در محل پژوهشگاه مدیریت حوزه علمیه استان گلستان به مدت ۴ روز برگزار می گردد و از کلیه علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل می­آید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۴۱۳۰۶۰۲۲۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.