مدارس محدوده حریم و روستاهای منطقه ۲۰ بهسازی شد

قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به ارائه خدمات شهرداری به بخش حریم و روستاهای تحت پوشش از بهسازی مدارس آن محدوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه ۲۰ اصغر عطائی با اشاره به این خبر گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس این منطقه با اولویت مدارس بخش حریم و روستاهای آن محدوده بهسازی شد.
عطائی با اشاره به اینکه بخشی از ناحیه ۶ و ناحیه ۷ این منطقه در بخش حریم و خارج از محدوده قرار گرفته است خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲ مدرسه بخش حریم و مدارس روستاهای قمی آباد، مقیم آباد، کریم آباد، قلعه نو، گل تپه، اسلام آباد، محمود آباد، طالب آباد و چالطرخان بهسازی شده است و تا زمان بازگشایی مدارس همچنان ادامه دارد.
وی به اهمیت زیباسازی و رفع آلودگی های بصری در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: تعویض درب کلاسها، بازسازی سرویس بهداشتی، تعویض رادیاتور، نقاشی دیواری، رنگ آمیزی مبلمان و کلاسهای درس، خط کشی حیاط مدارس و… از جمله اقدامات عمرانی است که در مدارس این منطقه در حال اجراست.
قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ در ادامه به ایمن سازی مسیر رفت و آمد دانش آموزان نیز اشاره کرد و افزود: نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، خط کشی عابرپیاده و نصب علائم هشداردهنده در ورودی مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از دیگر اقداماتی است که در سطح این منطقه انجام می شود.
گفتنی است همکاری شهرداری و آموزش و پرورش با هدف افزایش تعاملات میان بخشی دستگاه های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسایل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی و ارتقاء سطح خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان انجام می شود./ف
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.